Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

piątek, 2 września 2011

Zajawka

Zbliża się powoli czas ciemnych i ponurych dni więc może przyda się coś tak jak papuga kolorowego na rozpędzenie jesiennych smutków :)
Skończę to już chyba w domu.Jutro wracam do Brühl po samochód i pozostawione rzeczy i w niedziele mam nadzieję wyjechać.

I jeszcze zaobserwowane podczas wczorajszego spaceru po Starym  Mieście pozostałości po Rzymianach
Widziałam tu już  różne miejsca gdzie można się kawy napić ale kawiarnię na parapetach to po raz pierwszy :))

Na tym zdjęciu będzie chyba lepiej widoczne


Tutaj jest kolejny przepiękny dzień,życzę wszystkim też takiego pięknego dnia :))


1 komentarz: