Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

poniedziałek, 19 września 2011

Torebka...

....wreszcie skończona,wręczona solenizantce i mam wrażenie ,że się spodobała.
Tutaj schnąca po praniu-40 °,zwykły proszek,prana z normalnym praniem

I gotowa


Torebkę kończyłam dzisiaj,bardzo się spieszyłam bo właśnie na dziś miała być.Nie miałam czasu żeby obfocić,zresztą nie było warunków bo pochmurno i ciemno było,pstryknęłam jedną fotkę na oknie i poleciałam.Zapomniałam też zmierzyć ale jest całkiem duża.Wyszło mi 9 motków wełny Filz Woll Color(Fabiani),50g/50m,druty chyba 5.Klapka jest na rzep,w środku podszewka z kieszonkami ,zamek błyskawiczny.

Przy okazji chciałam podziękować wszystkim tym ,którym chciało się coś napisać w komentarzach,jest mi bardzo miło że je zostawiacie :)) 

Słodkich snów wszystkim życzę :))

1 komentarz: