Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

poniedziałek, 4 lipca 2011

O szowinizmie będzie

     Czasem muszę słuchać radia Zet.Muszę ,ponieważ mój arogancki i nie liczący się z innymi współlokator włącza je tak głośno, że nie słyszeć się po prostu nie da.Z własnej woli nie słucham go nigdy bo nie cierpię takich wrzaskliwych rozgłośni i nie znoszę jak się  mówi do wszystkich  ty.Jeszcze jeden przykład na to,że chyba nie powinno się bezmyślnie przenosić innych zwyczajów językowych na nasz grunt.Może innym się to tykanie podoba,mnie zdecydowanie nie.
Ale do rzeczy.
     W Niemczech odbywają się właśnie Mistrzostwa Świata w piłce nożnej kobiet.Byłam pod wrażeniem jak wiele w niemieckich mediach mówiło się i pokazywało ten temat.Była potężna(i świetna!) kampania reklamowa,mistrzostwa cieszą się dużym zainteresowaniem.Jestem w Polsce trzeci dzień,wysłuchałam i przeczytałam różne wiadomości i nie było na ten temat ani słowa.
Nic ciekawego.Liczą się sensacje. No i proszę,jest sensacja-jedna z sędzi czegoś tam nie zauważyła,no to już jest się z czego pośmiać.M ę ż c z y z n a w radiu Zet historyjkę opowiedział i podsumował mniej więcej w takich słowach : no ale nie ma się co dziwić skoro się kobiety za futbol biorą.Oczywiście TYM tonem co to go my,baby, tak dobrze znamy,do bólu lekceważącym.Tym samym tonem mówią oni,te wspaniałe samce,o babach za kierownicą i gdzie tam tylko jesteśmy.Tylko przy garach,pieluchach i szorowaniu podłóg jesteśmy dla nich na swoim miejscu.
   No ale co się tam dziwić głupim tekstom faceta w jakimś radiu skoro sam  premier popisuje się seksistowskimi odzywkami na temat dekoltu czy ubrania dziennikarki bo co się tam pewnie będzie jakiejś babie opowiadał.
Męskie szowinistyczne.....

Mężczyznom dziś nie życzę miłego dnia,całej reszcie świata jak najbardziej :)

Mój męski potomek też dziś prezentuje światu swój zły humor więc co tam będzie matce dzień dobry mówił ,jeszcze się matka przyzwyczai :)))

Edycja
Za oknem leje  kolejny dzień a ja urlop przecież mam, to może stąd mój dzisiaj nie najlepszy nastrój :))Ale na oknie stoją piękne słoneczniki przypominające,że to jednak lato mimo 7 stopni na zewnątrz.
Od mężczyzny.Nie szowinisty ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz