Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

wtorek, 19 lipca 2011

Marynarski...

...sweterek dla dwuletniego wnuczka zdążyłam jeszcze w ostatniej chwili skończyć.

Oczka na rękawki nabrałam z podwójną nitką tworzącą brzeg




\

 
Górny  brzeg nabierany zwyczajnie,na dole z podwójna nitką,na ściągacze wydaje mi się chyba lepszy.
Sweterek zrobiony jest z Begonii YarnArt,podwójną nitka, 100% bawełna, 50g/169m,druty nr.3,wyszło około 30 dkg.Włóczka bardzo przyjemna.

Miłego dnia :)

1 komentarz:

  1. Bardzo przyjemny sweterek. Uwielbiam takie marynistyczne połączenia kolorów. Chłopczyk będzie pięknie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń