Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

wtorek, 21 czerwca 2011

Prezent

Właśnie dostałam cynk że czarny szal dotarł do właścicielki,we właściwym dniu  na dodatek i że się podoba.Teraz mogę go pokazać.Zdjęcia nie są najlepszej jakości ale na lepsze nie było szans.






Więcej zdjęć tutaj.
Szal zrobiony jest z dwóch motków/10 dkg /400m włóczki skarpetkowej(oczywiście!),60% wełna,25% bambus,15% poliamid,druty nr 4.Wymiary 210/53 cm.Włóczka jest bardzo przyjemna,miękka,lekko połyskliwa,dzięki bambusowi lejąca.Trochę może za ciężka na szal ale na chustę jak najbardziej.Z blokowaniem też nie było problemu.Wzór jest dość prosty ale przy czarnej włóczce i ciągłym odrywaniu się od pracy np.w połowie rzędu trudno za jakiś bardzo skomplikowany się brać.
Robiłam już tym wzorem szal z kremowej włóczki.
 
Osoba nim obdarowana jest zadowolona :)

Miłego dnia :)

1 komentarz:

  1. Szal piękny i robiłaś go moim ulubionym wzorem (dlatego lubię ten wzór, bo jest dość łatwy, a efektowny.

    OdpowiedzUsuń