Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

środa, 23 listopada 2011

Opaska

    Wreszcie skończona!Mała rzecz a dłubana coś długo ale też jednocześnie inne robótki się robiły.A właściwie jedna bo czarny sweter chyba znów do sprucia pójdzie,coś nie mam do niego serca .
Wracając do opaski
Zdjęcie mało wyrazne ale takie ma być ,w pewnym wieku nie należy się zbyt wyraźnie pokazywać ;)

 Włóczka to Silkhair z Lana Grossa ,25g/210m ,70% mohair superkid,30 %jedwab ,druty nr 3.Moherku wyszło niewiele,myślę że z reszty będzie jakiś szal lub chusta.Co dziwne , włóczka jest ta sama ,różni się tylko kolorami a w każdym kolorze jest inna,jasna jest najładniejsza a brązowa jakaś taka kłaczkowata.
Na każdy pasek nabierałam 20o. i robiłam ściegiem półpatentowym,gotowy pasek złożyłam na pół i zszyłam.Po spleceniu zszyłam końce.

Opaska mi się podoba,jest milutka ,cieplutka,nic a nic nie gryzie ale....Ale wyglądam w niej jakoś tak...smutno.Nie wiem czy nie pójdzie do ludzi,jeszcze zobaczę.
Na razie myślę co z reszty zrobić.
Poszalałam sobie troszeczkę zakupowo,dwa moteczki do bluzki dokupiłam,koraliki bo chcę swoich sił w koralikowych sznurach spróbować a jak nie wyjdzie to będą do chust np. :)),druciki i duperele.Och,jak ja lubię takie duperele kupować ;

Miłego popołudnia :))
Antonino :)
 Kasiu,myślę że jest nas więcej,dziwaków nielubiących niedziel i świąt
Szydełkowe czary-mary kiermasze są fajne ale jak trwają miesiąc to już nie są taką atrakcją

3 komentarze:

  1. Super opaska,fajne duperele!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłową opaskę zrobiłaś. ciekawie wygląda. Wprawdzie ja nie gustuję w opaskach, ale Tobie w niej świetnie.
    A któż nie lubi kupować "dupereli" robótkowych!!! Myślę, że nie jest to najgroźniejsze szaleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie powiem, że opaska jest świetn i świetnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń