Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

środa, 9 listopada 2011

Jesienna jukka

Rzecz dotyczy tym razem roślin.A właściwie jednej rośliny a mianowicie jukki ogrodowej.Z mojej wiedzy ogrodniczej wynika,że jukki kwitną latem,czerwiec-lipiec czy jakoś tak a ja te zdjęcia zrobiłam wczoraj czyli 8 listopada


Chyba się roślinie pory roku pomyliły :))I toto kwitnie w najlepsze,ma jak widać pełno pąków-to może jednak zimy nie będzie,może roślina wie lepiej :)))

A robotkowo na razie nic nie skończyłam.Czarnego swetra pomaaaaału przybywa,zaczęta warkoczowa bluzka,

w tej chwili jest jej już więcej.połączone oba końce i dalej robi się na okrągło.
No i kolejna robótka zaczęta

Zaczynając coraz to nowe nieprędko skończę te już zaczęte ale co tam ,przecież się nie pali :)))

Miłego wieczora życzę :)))

Antosiu Niemcy to piękny kraj,jest tu wiele miejsc godnych uwagi a skoro już muszę tu przyjeżdzać (a muszę !) to staram się z tego korzystać.Poza tym lubię wiedzieć gdzie jestem więc rozglądam się zawsze dookoła gdy trafię w nowe miejsce :)
Antonino,Anko dziękuję za dobre słowo na temat moich robótek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz