Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

środa, 18 września 2013

Na grzyby

Z takim przynajmniej zamiarem wyruszyłam zostawiwszy pakowanie i przygotowania do wyjazdu.Grzyby uwielbiam i po prostu musiałam sprawdzić czy są:))
Cóż,grzybów nie było,niestety :(
Ale spacer po lesie i okolicznych wzgórzach też bezcenny,prawie przebolałam brak grzybów:))
Pokażę Wam przynajmniej kilka zdjęć mojej okolicy bo pokazuję jakieś obce miejsca a przecież tu gdzie mieszkam jest bardzo ładnie :))













A teraz jestem już w pracy,na grzyby żadnej szansy,chyba że kupione w markecie:(

Jeśli sie wybieracie do lasu ,to obfitego grzybobrania życzę:)))

20 komentarzy:

  1. To jest nasz krajobraz. Gdzie spojrzysz to dalej lub bliżej są drzewa.No a Twoja okolica jest naprawdę piękna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy bardzo urozmaicony krajobraz,dookoła wzgórza,lasów też troche jest choć uważam ,że za mało:))

      Usuń
  2. śliczne widoki..a grzybów ta joj u nas..iśc tylko i zbierać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mi ślinka cieknie na myśl o grzybkach,w tym roku to już raczej nie pojem,w ogóle ostatnio rzadko mam okazję grzybków pojeść,a tak lubię:)

      Usuń
  3. Piękne widoki. A koniki śliczne teraz bardzo jest ich mało. Dziś byłam na grzybach znalazłam pare maślaków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię maślaczki,zresztą inne też:))Koniki zaraz przybiegły jak się koło nich zatrzymaliśmy,niestety nie miałam żadnego smakołyka dla nich,nie przewidziałam takiego spotkania:)

      Usuń
  4. Wspaniałe zdjęcia :-) Wycieczka niczego sobie :-)
    Ja mam to "szczęście" że mieszkam w lesie... no i właśnie czekają na mnie grzyby w misce... :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak nie było? Mój Mąż całe wiaderko maślaków przywiózł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czemu nie podrzucił też trochę do mnie?Nie zapomnę mu tego,ja tak maślaki lubię ;)

      Usuń
  6. U nas nie tylko nie ma grzybów, ale takich ślicznych widoków też nie ma :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie pocieszyłyście,u mnie przynajmniej widoki są:))

      Usuń
  7. U nas w podkarpackim, tez grzybów nie ma, a widoki na Dolnym Sląsku sa piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia pełne nastroju późno letniego a już zapowiedź wczesnojesiennego.
    Ładna fotorelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,to tylko parę zdjęć z małej wycieczki po okolicy:))Rzeczywiście jesień już widać,już nią pachnie i ją słychać-w lesie panuje cisza:)

      Usuń
  9. Grzyby na Dolnym Śląsku są, sama nie zbieram ale grzybiarze coś noszą . Tylko D Ś trochę rozległy i może daleko mieszkamy od siebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może :))A może wtedy nie było a teraz się po deszczach wysypały,z grzybami nigdy nic nie wiadomo ;)

      Usuń
  10. Szkoda, że koszyk pusty, ale okolice tak piękne, że na pewno warto było tam pospacerować ;)

    OdpowiedzUsuń