Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

piątek, 6 września 2013

We Wrocławskim Ogrodzie Botanicznym

 Ogród Botaniczny we Wrocławiu już raz  pokazywałam ale jest tak ładny,że warto do niego wracać.Jeszcze nie widać w nim jesieni,wszędzie zielono,jedynie mniej (w stosunku do wiosny czy lata) kwiatów wskazuje na schyłek lata.Tym razem byłam w samo niemal południe,ostre słońce,pora najgorsza do fotografowania,zdjęcia z komórek bo spacer zupełnie nie planowany,summa summarum zdjęcia wyszły beznadziejne:))
Nie mam też  weny do pisania a i z czasem krucho,tak więc bez zbędnych słów zostawiam Was w ogrodzie a sama ide przygotowywać jedzonko na jutrzejszego grilla:)))Miłego weekendu:))
Milin z resztką kwiatów
                                         

To są prace wykonane przez dzieci,uwierzycie?

Jesień idzie,więcej owoców niż kwiatów










Uroku ogrodowi dodają otaczające go ,pięknie wyremontowane budowle.





Szklarnia z samymi bluszczami



W ogrodzie można zobaczyć sporo rzeźb







Ktoś posadził zęby ?



Trzeba dbać o  oponkę:))







Szklarnia z bluszczami




Fasolnik





Te półdupki mnie zawojowały:)))












Zdematerializowałam sie i stoje tam w charakterze ducha:))


Bogate jesienne rabaty





Wszędzie można przysiąść i ewentualnie jakiegoś ptysia skonsumować:)))


Całkiem jak kalafiorki te kaktusiki:)


26 komentarzy:

  1. Piękne miejsce. Wspaniałe zdjęcia zrobiłaś. Można tam chodzić i chodzić a nawet posiedzieć. Ja po pracy uskuteczniam szybie marsze wokół zalewu. Jest tam pięknie i to mnie mobilizuje.Dołączył do mnie Leszek i razem drałujemy dla zdrowia. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za foto-relację .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,to super że razem chodzicie,to i dla zdrowia i dla przyjemności:))Przyjemnych spacerów Wam życzę:))

      Usuń
  2. No to zafundowałaś nam świetny spacerek... jak tu siedzieć teraz we własnym ogrodzie...? te "donice twarze" świetne... z czego one są zrobione...Pozdrawiam Jola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z Twojego ogrodu to nie wychodziłabym :))))Wiesz,że nie wiem z czego one są zrobione,jakoś sie nie zainteresowałam,spróbuję następnym razem sprawdzić choć to pewnie nieprędko będzie:))

      Usuń
  3. Ale się uraczyłam tymi widokami.
    Pozdrawiam i przyjemności przy 'grylu' :)
    Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odreagowałaś w cudownym miejscu i pogoda też dopisała . Zazdroszczę Ci tych spacerów ja nie nadaję się na takie eskapady.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ty masz swój botaniczny wokół domu,czego trzeba więcej:))

      Usuń
  5. Piękne miejsce.Czułam się cudownie oglądając zdjęcia.Ciągle brak czasu a do Wrocławia i daleko i blisko.Dobrze mi zrobił taki spacer przed jutrzejszym dniem.Jutro ślub syna.Pozdrawiam serdecznie i dzieki za cudne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze względu na mamę bywam we Wrocławiu często ale rzadko mam czas sie powłóczyć,przynajmniej ostatnio:))Trzymam kciuki,żeby sie wszystko udało ale uda sie na pewno:))Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Świetna wycieczka :-)
    Dziękuję za wspaniałą relację.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. prześlicznie!!! jesienią to w botanicznym ogrodzie jeszcze nie byłam ale widzę że muszę zrobić to koniecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie,w takich miejscach bywamy chyba głównie wiosną ale okazuje sie ,że warto też w innych porach roku tam zaglądać:))

      Usuń
  8. Śliczny jest ten ogród . Niestety w nim nie byłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz niedaleko to wybierz sie koniecznie,ogród jest naprawdę tego wart:))

      Usuń
  9. Ogrodów botanicznych nigdy dość :) Piękne zdjęcia, aż chciałoby się pójść na spacer!
    Podobają mi się zdjęcia w nagłówku bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ,że Ci się nagłówek podoba:))A spacer w tym ogrodzie to naprawdę przyjemność i odpoczynek,szczególnie w środku tygodnia gdy nie ma zbyt wielu odwiedzających,szkoda że masz trochę za daleko:)

      Usuń
  10. Pięknie i jak słonecznie ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jak wspaniale było się z Tobą przespacerować Toneczko i masz rację, półdupki są świetne:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  12. Wrocławski ogród botaniczny, jest najpiękniejszy w Polsce. Może ze względu na widok Ostrowa Tumskiego.
    Byłam w tym roku we Wrocławiu, jednak nie było czasu na odwiedzenie tego czarownego miejsca.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam niestety innych ogrodów w Polsce,temu na pewno Ostrów Tumski nadaje specyficzny klimat:)

      Usuń
  13. W tym roku nie byłam latem we Wrocławiu. A szkoda, lubię Wrocław!
    Mam nadzieje,że grill się udał!
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ogród i rzeczywiście widać że jesień tuż tuż :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń