Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Wiadomości :)

    Właśnie niemiecka stacja telewizyjna ZDF podała informację,że w Polsce a konkretnie w Warszawie na salony wkracza tryumfalnie disco-polo.No dobrze, z tymi salonami to trochę przesadziłam,mowa była o dyskotekach :)))A więc i "w tym temacie" (nie znoszę tego zwrotu :))) nie jesteśmy od Niemców gorsi,mają oni swoją Volksmusik, mamy i my:))

   A'propos "rozrywkowych" wiadomości to mam jeszcze jedną.Nie wiem czy nasze media to podawały czy zajmują się tylko wojną polsko-polską,nie śledzę tego na bieżąco.W każdym razie niedawno w Bonn odbyły się mistrzostwa Europy w tańcu towarzyskim .W kategorii tańców latynoamerykańskich po raz czwarty najlepsi byli Polak Michał Malitowski ze swoją belgijską partnerką Joanną Leunis.Niestety w tym roku przegapiłam to wydarzenie ale w ubiegłym roku oglądałam i kibicowałam im.No,czyż to nie jest fajna wiadomość?
Zdjęcie z bońskiej gazety.
Jutro Mikołaj a ja go spotkałam już dzisiaj.Spotkałam to za dużo powiedziane,zobaczyłam jak sobie spacerował po Weinachtsmarkt :))
Goniłam go ale mi uciekł :((Buuuuu,znów nic od niego nie dostanę :(((

Zycze Wam jutro tylu prezentow zeby sie pod poduszka nie zmiescily

Ratunku,poprzestawiały mi się znaki i litery!Nie mogę normalnie pisać!Sobie życzę nowego laptopa!

1 komentarz: