Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

czwartek, 15 grudnia 2011

Kończy mi się cierpliwość!
Jak długo można jeść śniadanie złożone z 5 tabletek,dwóch kromeczek chrupkiego chleba i Aktimelu?Godzinę!!
Sam maleńki Aktimel ,który da się wypić trzema łykami,moja dama pije  20 min!
A ja siedzę obok z przylepionym do ust służbowym uśmiechem i zaciskam pięści żeby nie wybuchnąć :(
I tak jeszcze kilka tygodni .:(

Życze  miłego dnia i idę pogrążyć się z powrotem w depresji :(

Coś zrobiłam,coś tam robię ale może później będę pokazywać,na razie skupiam się na przetrwaniu najgorszego miesiąca w roku .Sorry.

3 komentarze: