Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

wtorek, 11 października 2011

Takich oto sympatycznych pomocników mialam  dzisiaj na działce :))
Niestety moja komórka robi fatalne zdjęcia a nie przewidziałam wizyty tych trzech rozrabiaków.
Kociaki towarzyszyły mi przy zbiorze jabłek i ostatnich pracach , z nimi pracowało się jakoś przyjemniej.Mój sezon działkowy został tym samym zakończony.Z części jabłek muszę teraz zrobić mus,wszystkich nie zjem.Biorę się więc do roboty a Wam życzę miłego wieczoru

  I jeszcze jedno,witam serdecznie nową obserwatorkę Aurelię,jest mi bardzo miło ,że chcesz tu zaglądać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz