Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

wtorek, 24 października 2023

W październiku

        W październiku  ale przed dwoma laty rzecz się działa.

    Kiedyś tam, podczas porządków w udziergach ,powyciągałam wszystkie te nienoszone i bez widoków na noszenie.Z różnych powodów zresztą.Niektóre poszły do ludzi,niektóre do kontenera a niektóre do recyklingu w nadziei że coś można jeszcze z nich wymodzić.I w ramach tegoż zostało sprute nienoszone ponczo i jeszcze bardziej nie noszony szal,który zresztą był przeróbką już zupełnie nie noszonego Cosia .


Uznałam,że obie włóczki,choć zupełnie różne, mogą się ładnie razem skomponować w jednym swetrze.Nie chcąc zostawiać resztek dziergałam w całości od góry,co zresztą jest moją ulubioną metodą No i powstał długi sweter albo tunika albo sukienka-co kto chce.
A resztki i tak zostały.
Sweter zrobiony przed dwoma laty,w październiku właśnie.Jak ten czas leci,myślałam że przed rokiem.Oczywiście nie pamiętam żadnych szczegółów ,drutów itd.



Ściągacze z oczek przekręconych ,przy stójce i rękawach ściągacz zakończony czterema (rękawy) i dwoma(stójka) rzędami ściegu pończoszniczego.
Na bokach fałszywy szew.

Sweter cieplutki,lubiany i chętnie noszony. Na tę porę roku idealny.
I chyba nawet nic przy nim nie prułam!:)))

Popatrzcie!Październik a jakby wciąż trwało lato :).

Niech ten ciepły ,złoty czas trwa jak najdłużej :).


9 komentarzy:

  1. Świetny sweter. Faktycznie w sam raz na tę porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Taki zwyklak w sumie ,ale chyba zwyklaki najchętniej są noszone.

      Usuń
  3. Super pomysł, drugie, albo kolejne życie włóczek, moja Babcia mówiła, że włóczkę przerabia się cztery razy, a za piątym robi skarpety😁. Pozdrawiam serdecznie 💚.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia zdecydowanie miała rację i tego się trzymajmy :):)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sweter, fajne zdjęcia:) Pozdrawiam ciepło, jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń