Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

sobota, 7 października 2023

T-shirty

 Były druty,było szydełko to na odmianę coś uszytego.

Próbuję pozbywać się nie tylko włóczek ale i nagromadzonych materiałów.Wychodzi mi to oczywiście różnie,bo jednego kawałka się pozbyłam za to dwa dokupiłam :)))

W zapasach materiałowych znalazłam kawałek tkaniny,nie wiem co to jest ale jest ładne,nie grube,jasne,leciutko kreszowane z delikatnym srebrnym połyskiem.Kawałek nieduży,tak w sam raz na prostą koszulkę bez rękawów.Prościzna totalna,dwa prostokąty zszyte razem z wycięciem na głowę.Rzeczone wycięcie i brzegi rękawków obszyłam atłasową lamówką.Z kawałeczka atłasu doszyłam kieszeń (bo kieszenie to ja przecież pasjami :)) no i voila :







A co dokupiłam? Dwa kawałki dzianiny na t-shirty.Tego typu koszulek nigdy nie za wiele a jakoś mi ostatnio "wyszły".Ponieważ uziemiona jestem ,nie bardzo mam czas żeby jeździć gdzieś na zakupy a koszulkowa oferta targowa jakoś mi nie bardzo odpowiada.Próbowałam kupić coś przez internet ale to też porażka bo ciągle coś nie tak.Z kolei kupowanie tkanin w sieci to również loteria , Wpadła mi jednak w oko reklama Teofilowa  i pomyślałam,że spróbuję bo i ceny w miarę .Okazało się,że jakości też nie można nic zarzucić,fajna porządna dzianina.Na razie na próbę uszyłam jeden t-shirt,drugi czarny czeka w kolejce.Obszycie dekoltu mi nie wyszło ale może po praniu będzie lepiej.Optymistka,nie:)))W każdym razie już wiem gdzie kupować dzianinę na kolejne.




Kolejna rzecz to właściwie naprawa.

Lubię takie długie koszule,które narzucam sobie letnią porą na jakieś koszulki na ramiączkach.Jedną z nich przedziurawił mi pazurami któryś z kotów.Szkoda mi było wyrzucić,zastanawiałam się jak to naprawić aż przy porządkach wpadła mi w ręce stara serwetka.Serwetka?Może.



Nie wiem czy będę nosić ale w sumie?Czemu nie.Kto bogatemu zabroni z serwetką na plecach latać? :))).
Zobaczymy w przyszłym sezonie.Wyrzucić zawsze zdążę.
Miłego ,już jesiennego,weekendu :)

16 komentarzy:

  1. Fajnie piszesz ,pozdrawiam cieplutko tej jesieni :))

    OdpowiedzUsuń
  2. T-shirty wyjątkowo udanie, ja kupiłam przez internet dla grafiki i teraz muszę przerobić, bo mnie udusi :) Ale ujęła mnie modna koszula, całkiem niedawno widziałam bluzeczki z niby koronkowymi wstawkami jako zapowiedź czegoś modnego, były nijakie - a Twoja ma charakter :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowanie ciuchów przez internet jest jednak mało satysfakcjonujące,szczególnie gdy się ma tak jak ja, w każdym miejscu inny rozmiar:))

      Usuń
  3. Bardzo udane koszulki, ale koszula z serwetką na plecach, to prawdziwy hit. Miała tuszować dziurkę, a wyszedł ciuszek rewelacyjny. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino,czasem przypadek zrządzi ,że coś ciekawego wyjdzie :).

      Usuń
  4. Bardzo udane koszulki, ale koszula z serwetką na plecach, to prawdziwy hit. Miała tuszować dziurkę, a wyszedł ciuszek rewelacyjny. Gratulacje.គន្លឹះនៃការភ្នាល់បាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podziwiam umiejętność koleżanek szycia pięknych ubrań! Próbowałam niejednokrotnie i muszę przyznać, że nie wychodzi mi to... Te koszulki są śliczne! A ta z serwetką najładniejsza!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joanno :).Akurat takie szycie nie jest szczególnie wymagające,to zupełnie proste rzeczy.

      Usuń
  6. Świetne bluzeczki obie. Serwetka na koszuli , rewelacyjny pomysł. Podziwiam umiejętności szycia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jakichś większych umiejętności to nie wymagało:).

      Usuń
  7. Super koszulki, a serwetka na koszuli bomba 😁. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo,potrzeba jest matką wynalazków a pomysłów w tym wypadku :D

      Usuń