Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

czwartek, 13 sierpnia 2020

Gaston

      Na facebukowej grupie  "Chusty i szale razem dziergane ",Karolina Maślarz zaproponowała jako chustę lipca, chustę Gaston .Od razu wpadła mi w oko.Chusty szydełkowe już robiłam,np. Sekret paths ale poszły do ludzi i ja właściwie nie mam takiej.

Miałam jeszcze jeden motek swinga od Liloppi, kolor 101,trochę mniejszy niż poprzednie ale ponieważ chusta jest prosta,nie ma żadnych nupków ani reliefów to 1200m powinno być w sam raz.I kolory akurat moje.Natychmiast się do niej zabrałam


Chusta jest lipcowa ale udało mi się ją skończyć dopiero w sierpniu.Ale w sumie jakie to ma znaczenie:))


Chusty jeszcze nie blokowałam,jakoś mi się nie chce,coś ostatnio lenia mam.Zresztą szydełkowe chusty mogą się właściwie bez blokowania obyć.

Nie ma co więcej pisać na temat chusty,zresztą nowy interfejs nadal stwarza problemy.Uparł się i koloruje mi czcionkę raz na czarno a raz na niebiesko a na podglądzie jest czerwona.Rozumiecie coś z tego?Nie daje się to zmienić i jest  nad wyraz wkurzające.

Zbliża się święto a więc wesołego święta:)

Bez rac,faszystów i bijatyk.

8 komentarzy:

  1. Ładna bardzo ładna chusta! I pięknych, letnich, morskich kolorach!
    Słyszałam, że blogger wariuje, po ostatnich zmianach. Ja jeszcze nic nie pisałam, więc nie doświadczyłam na sobie tych zmian. Doszły jednak do mnie narzekania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z blogerem jak zwykle na początku są różne kłopoty,nie rozumiem tych bezsensownych zmian , mam nadzieję że się to z czasem unormuje.

      Usuń
  2. Jestem zachwycona ,jej prostotą :) proste a piękne:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste jest zawsze najlepsze, właśnie ta prostota mi się w niej spodobała:).

      Usuń
  3. Podoba mi się nowy interfejs jest bardzo intuicyjny. Chusta ładna taka zwykła. Cały motek wyrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu, cały.Wzor jest z tych co to robisz na jaką wielkość chcesz.

      Usuń