Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

niedziela, 9 sierpnia 2020

Niedziela

       A ja niedziel ,jak wszyscy wiedzą,nie cierpię.Na szczęście jest upał  więc mam wymówkę żeby nie ruszać się z domu.Tak na dobrą sprawę ,nikt mnie z tego niewychodzenia nie rozlicza,to wymówka wyłącznie dla mnie bo jednak to niewychodzenie mnie gdzieś tam trochę uwiera.Taka niekonsekwencja.Totalne"nic mi się nie chce".Snuję się z kąta w kąt ,podsłuchuję pana Manna(dziś z Maciejem Stuhrem) puszczającego jakiś totalny misz-masz,raz łomot niewyobrażalny,raz jakieś zupełnie niemannowskie nuty:).A tak w ogóle czy słuchacie radia Nowy Świat?Albo Halo Radio?Nareszcie radia,których da się słuchać.I nawet ,gdy się pozbędę w najbliższej przyszłości abonamentu telewizyjnego,zamierzam oba radia wesprzeć choćby piątką co miesiąc,jako że emerytki z nowego portfela raczej na więcej nie stać:)).No może nawet dychą bo póki co, mamy z mamą dwie emerytury a mama ,choć głównie śpi,to jednak też słucha:)).Nie mogąc się zdecydować,które radio bardziej mi odpowiada,mam w starym,nieużywanym już smartfonie ustawione radio Nowy Świat a w równie bezużytecznym bo wolnym jak żółw  tablecie-Halo Radio.I tak przełączam z jednego tzw. nośnika na drugi.

     A tak naprawdę, podejrzewam że snuję się tak nie tyle z powodu upału co z tego,że  skończyłam wczoraj jedną robótkę i znów nie mam co robić:((.Jak to normalnie ,człowiek uzależniony na głodzie:)).Wprawdzie mam taką podręczną dzierganinę zastępczą,

którą meczę już od jakiegoś czasu,ale to  nie to.

Może jednak wyjść z domu?

Miłej niedzieli:))

12 komentarzy:

  1. Też nie znoszę niedziel. Zawsze mam syndrom "poniedziałku", czyli stres, żeby nie zaspać, co miałam do zrobienia w pracy na cito i tego typu strachy. Zazdroszczę emerytury (nawet z "nowego portfela"), zostało mi jeszcze dwa lata (mam nadzieję, że nie wydłużą) i nie mogę się już doczekać. Zauważyłam, że będąc coraz starsza (he,he) też zaczyna mi się nic nie chcieć, czasem w sensie dosłownym, a czasem tylko robótkowo. Dzisiaj szczególnie, upału też nie znoszę, pozdrawiam, marząc o deszczu, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię poniedziałki,lubiłam je nawet gdy musiałam rano iść do pracy, natomiast niedziel nie znosiłam od zawsze.Emerytura to fajna rzecz,daje wolność,no może przy emeryturze z nowego portfela niewiele tej wolności,ale zawsze:)))Nie mogę zrozumieć ludzi,którzy na emeryturę nie chcą iść,dziwaki:)).

      Usuń
  2. A na podladzie robotkowym masz Zielone Pogotowie :) tez ich regularnie słucham!
    Radio Nowy Swiat mam zainstalowane w radiu, ale strasznie mnie zawiodl Wojciech Mann, ktory w jednej z pierwszych audycji ze swiezymi, mlodymi piosenkarzami rozmawial z dziewczyna, ktora nagminnie wymawiala "tom piosenke", i wstawiala jakze angielskie stekanie "eee".
    Dziwie sie, ze dopuscil ja na antene.
    Wrocilam do radia Radio Pogoda, starajac sie nie slyszec reklam :))))
    A na dworze upal, a palce bola i nie moge dziergac, no i nie robie nic pozytecznego, poza podlewaniem mojej dzungli, zeby nie uschla :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się właśnie podoba,że mogła i ta dziewczyna w radiu wystąpić,taki luz mają:))Obydwa zresztą.A w samochodzie mam RMF Classic na odmianę.Podlewanie jest czynnością jak najbardziej pożyteczną.Ja w końcu wieczorem zmusiłam się do wyjścia bo moje roślinki też właśnie podlania wymagały:)).Pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Słucham! Że Radio Nowy Świat nadaje, skapnęłam się z opóźnieniem całkowicie niedawno. Jestem zachwycona! Jak mi brakowało normalnego radia! Jak dawna Trójka. Za to Halo Radio od początku, chociaż ostatnio zaniedbałam. Trochę mnie momentami Kuba Wątły denerwuje. Za dużo emocji 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt,Kuba Wątły ma niewyparzony język,często denerwujący ale bardzo doceniam to co robi,dzisiaj jest to niezwykle potrzebne.Ale poza Kubą jest tam mnóstwo świetnych ludzi i chętnie słucham ,choć bardzo nieregularnie.A Nowy Świat to faktycznie jak dawna Trójka,radio absolutnie do słuchania i podzielam Twój zachwyt:).

      Usuń
  4. Muszę sprawdzić te radia, bo jak kiedyś trójkę słuchałam, tak od kilku lat przerzuciłam się na niemieckie stacje. A bardzo lubiłam i odżałować trójki nie mogłam.
    Zazwyczaj w weekendy też mi się nic nie chce, ale lubię ten stan nicnierobienia po zazwyczaj bardzo aktywnych tygodniach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci że Nowy Świat to jakbyś dawnej Trójki słuchała,zresztą część ekipy to trójkowicze właśnie.Halo Radio jest inne,bardzo radykalne,poruszające ważne tematy i nie ma dla nich tematów tabu.Może kontrowersyjne.Obydwa mają jedną wadę-są internetowe,ale oba godne polecenia.

      Usuń
  5. Nigdy nie lubiłam niedziel.Jako dziecko też nie. A teraz to mi niejako obojętne, często muszę wręcz sprawdzić na smartfonie jaki to dzień tygodnia mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Anabell,często gdy budzę się rano ,nie wiem jaki jest akurat dzień ale zawsze wiem że jest niedziela:)).Kiedyś już w piątek robiłam się niespokojna i zła bo niedziela się zbliżała,teraz trochę mi przeszło.Kto wie,może nawet kiedyś niedziele polubię? :D

      Usuń
  6. Ładne to czerwone😁 co to? Jak wyrzuciłam swoje zapasy do zdjęć to kilka pomysłów wpadło mi do głowy więc polecam porządki w motkach😉pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwone być może będzie kolejną bluzeczką,być może bo już zaliczyło prucie :))Wywalanie zapasów to dobry sposób na pomysły,przymierzam się:))

      Usuń