Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

czwartek, 6 sierpnia 2020

Szydełko +druty

      To już doprawdy nudne,szczególnie dla mnie, to moje nieustające  wyrabianie zapasów.
Tym razem z pudeł wywlokłam 2 kłębki groszkowej cieniowanej Maxi z metalizowaną nitką,6 małych  kłębków kremowej mikrofibry i szpulka jakichś bliżej nieokreślonych nici.

Pojedynczo każda z tych nitek była mi na nic bo jakichś serwetek czy czegoś w tym stylu raczej nie robię.Z mikrofibry zrobiłam tylko elementy maskujące do poplamionej lampy.Ponieważ wszystkie pasowały do siebie kolorystycznie,postanowiłam je połączyć.Kolorek taki sobie,cukierkowy i raczej mało  elegancki ale mnie się spodobał:).Te nitki też niekoniecznie na ciuchy ale co to szkodzi spróbować?Akurat w tym samym czasie wpadł mi w oko wzór Elara pullover Whitney Hayward, który akurat  z okazji koronawirusowego lockdown był  dostępny za darmo.I zaczęłam coś tworzyć.
Początkowo całość miała być zrobiona na szydełku tak jak we wzorze.Zakładając oczywiście,że nitek wystarczy.Zrobiłam,a jakże,jednak bluzka okazała się sięgać do miejsca gdzie normalni ludzie mają talię a ja -oponę.Coś z tym trzeba było zrobić.Zaczęłam jakieś kombinacje szydełkowe z pozostałymi nićmi ale to wszystko było do niczego.Cóż tradycji musi jednak stać się zadość-prucie.Sprułam do karczka.Szydełko jest wybitnie niciożerne,wymyśliłam więc że na drutach powinno wystarczyć na długość pozwalającą na ukrycie  również opony.
Nabrałam oczka na brzegu karczka i poleciałam początkowo prostym ściegiem pończoszniczym ten jednak  zaczął mi zbaczać w bok.No to znowu prucie.Myślałam o ryżu ale ryżu nie lubię dziergać i w końcu wymyśliłam ściągacz.Może niezbyt szczęśliwie biorąc oponę pod uwagę, ale spróbowałam.
Wyrobiłam do końca kordonek i mikrofibrę,zostało mi tylko dużo tych szpulowych.I niby wszystko dobrze, ale....
Jakoś tak przy tych wszystkich kombinacjach z dołem bluzki,zupełnie przeoczyłam fakt,że karczek wyciągnął mi się do zupełnej nieprzyzwoitości:(((((

No i co teraz?Nosić się tego w tej postaci absolutnie nie da (chyba że w polu :))),co bardzo wyraźnie wyszło na zdjęciach.
Ja generalnie dekolty ,bo to już raczej dekolt niż karczek,bardzo lubię,im większy tym lepszy ale tym razem to już zdecydowanie przegięłam:)).Zastanawiałam się czy w ogóle te zdjęcia zamieszczać.
Pruć?Trzeci raz?No nie :((Rzucić w kąt?Szkoda trochę.Kombinować,jak zwykle.







No to kombinuję.Jeżeli nie pruć (nie!) to jakoś inaczej trzeba te dziury na biuście zlikwidować.Kupić wstążkę i przepleść?Ale wstążka nie wytrzyma prania i skąd wziąć taki akurat kolor a żaden inny mi tu nie pasuje.Zastanawiałam się nad różnymi możliwościami kilka dni aż przypomniało mi się,że zalega gdzieś u mnie taka tkanina zasłonowa,którą ktoś kiedyś mi zostawił.Sprawdziłam kolor-idealny:))I nawet ten połysk pasuje:)).
Początkowo chciałam pasek tkaniny przepleść ale w końcu po prostu przyfastrygowałam go od wewnątrz i tylko z przodu.
I oto wersja druga,poprawiona.


W tym wydaniu bluzka już nadaje się nie tylko na pole.
Ostatnio dziewczyny pozują do zdjęć w takich  pozach a la Marilyn Monroe,kolanko w kolanko i koniecznie dziubek.Nie udało się,ani dziubek ,ani kolanko,modelka ze mnie ,okazuje się,żadna,za to była kupa śmiechu:))).


Zebrane podczas sesji zielsko zdobi  kąt do tej pory(już ponad  tydzień chyba) i ma się dobrze.Przyznacie że jest niesamowicie ozdobne.A już dzika marchew to prawdziwa gwiazda i zasługuje  na najbardziej honorowe miejsce w ogrodzie.A nie wiem co to ta druga roślina.Ktoś wie?
P.S.
Na zdjęciach z pola mam drugie z uszytych ostatnio spodni.

Miłego zbliżającego się weekendu:))

15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się ta bluzunia podoba. Równie dobrze mogłaś tym materiałem obszyć górę biustonosza i też by było akurat. A na tych roślinkach polnych to zupełnie się nie znam.
    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak ale wtedy musiałabym tylko ten jeden nosić :)))

      Usuń
    2. Dobrze, że nie prułaś, bardzo ładna ta bluzeczka. Świetne rozwiązanie znalazłaś. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    3. Dziękuję, jakoś udało się bez prucia:)) Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Ja bym w tym miejscu przyszyła taką taśmę ozdobną z folkowym wzorem i to w koło przez co bluzka straciłaby swój cukierkowy charakter. Ale ładnie wyszła i nawet te kolory mi się spodobały:) Pewnie i tak nie masz większych zapasów ode mnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,z tymi zapasami to nie wiem.Trochę nie chce mi się ich wywlekać ale może się jednak zmobilizuję a przy okazji może wpadnie mi jakiś pomysł do głowy.Taka taśma pewnie nieźle by wyglądała ale ja właśnie tę cukierkowatosc chciałam zachować,spodobała mi się.Pozdrawiam Basiu:))

      Usuń
  3. Bluzka super, jak zwykle żałuję, że nie moja :) A zielsko to pewnie nostrzyk biały, dość intensywnie pachnie i ma właściwości lecznicze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź, faktycznie zapach ma mocny ale przyjemny.

      Usuń
  4. Bluzeczka ze wstawką jest bardzo, bardzo ładna.
    Też lubię dekolty i też takich dziur bym nie nosiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, dziury były absolutnie nie do przyjęcia:)).

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu chce się trochę słodyczy:))

      Usuń
  6. Poradziłaś sobie super ✌️ A zimniejszą porą roku można zakładać na jakiś golf cienki, albo coś w tym stylu 😉 W ogóle podoba mi się i kolor i fason. I zielsko. Jestem zakochana w łąkowych roślinach 💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie ubieram ciuchów jeden na drugi a to ze względu na nadmiary tu i ówdzie,wydaje mi się że łatwiej je ukryć gdy ciuch lata wokół mnie luźno :D Łąki są piękne i piękne jest to ,że można je,takie prawdziwe, coraz częściej spotkać.Ba,nawet wytworzyła się moda na łąki kwietne.Super!

      Usuń