Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

piątek, 23 sierpnia 2013

W biegu

Wpadłam znów tylko na chwilę,coś ostatnio zupełnie nie mam czasu,może ma ktoś go trochę na zbyciu?
Po przyjeździe trzeba było się ogarnąć ,rozpakować,kilka pilnych spotkań i szycie na chybcika jakiegoś ciucha na wesele
Potem wesele
poprawiny,dzień oddechu i okazało się że babcia tak balowała-tu z panem młodym-

że teraz to odchorowuje.Z tego to powodu ja koczuję u niej we Wrocławiu jeżdżąc do domu tylko ciuchy zmieniać :(
Nie mam za bardzo warunków do pisania,nawet Wasze blogi odwiedzam z dużym opóźnieniem.Ale,że nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło,to jutro spotykam się w Ogrodzie Botanicznym z koleżanką robótkowiczką ,Wrocławianką poznaną na Spotkaniach Robótkowych na Fb.Już się cieszę :)))Dwie przyjemności w jednym:))
W telewizji Malowany Dzbanek w Sopocie,z drugiej strony trzeba w czymś mamie pomóc,nie mogę się skupić.Uciekam więc:))
Dziękuję,że mimo mojej nieobecności ktoś tu zagląda,mam nadzieję ze wkrótce znajdę trochę spokojnego czasu żeby nadrobić zaległości.
Miłego weekendu:)))

15 komentarzy:

  1. Życzę mamie szybkiego powrotu do zdrowia.
    Spotkanie w ogrodzie botanicznym... Będzie super.
    Nie wiem na czym polegają spotkania na Fb. Ale dojdę do tego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu wysyłam Ci na Fb zaproszenie a Ty po prostu dołącz:))

      Usuń
  2. Chciałabym wyglądać jak Wondraczkowa w jej wieku, choć i w swoim tak nie wyglądam. Coś jej nie wyszło z pierwszą piosenką.
    Pozdrów mamę. Życzę zdrówka i spokoju. Pozdrawiam Cię także

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu wykonawcom ,moim zdaniem,coś nie wyszło :))A Wondraczkowa faktycznie wygląda świetnie:)

      Usuń
  3. Życzę dużo zdrówka dla mamy a Tobie więcej czasu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to coś zrobione w biegu. Zdrówka dla mamy życzę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego spotkania w takim razie życzę :) Jak kiedyś wpadniesz do Krakowa, pójdziemy razem do tutejszego ogrodu!

    OdpowiedzUsuń
  6. W biegu ale uroczo:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja liczę ,że w biegu ale wpadniesz do mnie.Pozdrów Mamę i dużo zdrowia Jej i Tobie życzę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam urealniać wirtualne znajomości, daj znać, jak poszło Twoje spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń