Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

piątek, 16 czerwca 2017

Shopper bag

        Zaczęłam w ubiegłym roku,zajawkę jeszcze w październiku  pokazywałam przy okazji mochilli nr 4.Potem jakoś tak mi się odechciało tego szydełkowego tkania.Sporadycznie się za nią brałam ,kilka rzędów przerobiłam i znów w kąt.

Czas niechęci jednak minął ,wzięłam się za torbę po raz kolejny i tym razem,okazało się, ostatni.
Denko zrobione jest z żyłką i jest odpowiednio sztywne.

Żyłka jednak skręca mi się trochę  i z jednej strony trochę się to dno zadziera.

Problem prawdopodobnie zniknie jeśli powisi trochę odpowiednio obciążona.Żyłkę wrobiłam też w dwa przedostatnie rzędy,żeby odpowiednio usztywnić brzeg torby.
W zrobione na szydełku rączki wszyłam gruby sznurek.


Wszyłam jej podszewkę w mało praktycznym jasnym kolorze ale to był jedyny materiał w moich zapasach pasujący kolorystycznie.


Nie ma zapięcia ale w środku przyszyta jest zamykana na zamek mała torebka na portmonetkę .Nie do pokazania bo jest prowizorką do przerobienia:)))


Włóczki to bawełny i mieszanki bawełny z akrylem,tak +- 0,5 kg.
I cóż,torba natychmiast stała się moją ulubioną i podejrzewam,że ta z pewnością będzie intensywnie użytkowana:))

Miłego weekendu :)))

22 komentarze:

  1. Podziwiam Twoje zacięcie torba jest super.:)
    pozdrawiam (ja zaczęłam i sprułam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci,że już mi się trochę to znudziło:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Nie dziwię się Tobie, że torba stała się tą ulubioną. Torba jest wprost fantastyczna i na maxa oryginalna !!! Ciekawy pomysł ze sznurkiem obdzierganym i z żyłką. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :))Pomysły nie moje,pozbierane z sieci i wykorzystane:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Jakiś tutorialik, proszę, bo oszaleję.Torba obłędna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario,z tutorialem może być kłopot bo na razie żadnej torby nie mam w planach a tak na "sucho"opisywać to nie bardzo potrafię.Jak poszperasz w sieci ,znajdziesz mnóstwo podpowiedzi.Zaczynając przygodę z mochilla bag,korzystałam z różnych opisów,filmików i tutoriali.A w razie konkretnych pytań służę oczywiście pomocą:))Pozdrawiam:))

      Usuń
    2. No dzięki. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać.Jesteś dla mnie taką ostoją spokoju,poza tym te Twoje prace niby proste, ale wymagające bardzo dużych umiejętności i wyczucia smaku, co nie każdemu jest dane.

      Usuń
  4. Piękna!!!!zachwycająca!!!!!Serdecznie Cie pozdrawiam Tonko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba wspaniale się prezentuje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I bardzo dobrze, że stała się ulubioną, bo wyszła super :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!!Wyląda rewelacyjnie:)
    Ja swoją sprułam dawno temu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo mi się ta torba podoba. Narobiłaś się, ale było warto!
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała torba i wcale się nie dziwię, że ulubiona.
    Próbowałam marnie mi wychodziła i sprułam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna torba! Uwielbiam mochile i jak tylko skończę obecny projekt to też sobię chce zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna torba! Uwielbiam mochile i jak tylko skończę obecny projekt to też sobię chce zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczęło się od tego, że zobaczyłam Twoje rolety rzymskie i zanim napisałam jak bardzo mi się podobają to już była wycieczka po ogrodzie - też rewelacyjna i już miałam komentować a tu trafiłam na torbę równie świetną :) Bardzo u Ciebie twórczo ostatnio :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba rewelacyjna! Podziwiam Cię za umiejętności i wytrwałość, ale efekt wart był wysiłku:) Serdeczne pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny efekt końcowy,warto było skończyć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Torba super!!! Bardzo mi się podoba. Na dodatek jest w moich kolorach :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Odczekala swoje, i bardzo fajna wyszla :)

    OdpowiedzUsuń