Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

piątek, 21 października 2016

Mochilla bag nr 4

    Zaczęłam tę torbę jak zwykle na okrągło, w denko wrabiając żyłkę.Jednak na tym etapie sprawę przemyślałam i sprułam.Torba miała  być trochę większa niż dwie poprzednie ( czyli ta i ta ) i wyobraziłam sobie jak to okrągłe ,sztywne dno będzie odstawało.Moja torba jest też duża ale z miękkim dnem jest ok.
Postanowiłam tym razem zrobić denko owalne i gładko bez wzoru.Wyszło dobrze choć dno trochę się wywija bokami, mam nadzieję,że pod obciążeniem się uleży.
 Pasek jak zwykle na szydełku bo jednak tkanie mnie przerasta:))

 Torebka będzie miała jeszcze podszewkę,pasek też ma na razie na szpilkach bo chcę go przyszyć maszynowo.Pokazuję jednak już teraz bo obawiam się ,że prosto spod maszyny pójdzie sobie i nie zdążę zrobić nawet jednego zdjęcia:))
Zużyłam 9 moteczków po 50 g głównie bawełny merceryzowanej,szydełko 1,5.Wzór znaleziony w internecie.
W przerwach, gdy zabrakło np.nici a inne robótki akurat zaliczały prucie,dla odprężenia trochę sobie pogwiazdorzyłam:))
I jak zwykle mam rozgrzebane kilka robótek. 
Sweter,który  mam wrażenie jak dotąd więcej się pruł niż dziergał
Nieśmiało podeszłam też do ninjago i co prawda nie ma jeszcze głowy ale na nogach już stoi:)))
Do tego rozgrzebana jeszcze jedna torba ale ta to się chyba do wiosny będzie robiła,z nią pośpiechu nie ma a wciąż coś innego wpycha się w kolejkę:))Wiadomo,grudzień za pasem:))
Czekają kordonki na koronkę do firanki i motki na Wirus a to też właściwie na wczoraj.O czymś zapomniałam?Jasne,jeszcze czekają motki białej i beżowej bawełny z których koniecznie, ale to koniecznie muszę mieć sweter i to najlepiej już jutro:)))Chwilowo jednak robią za balast do torby:)))

Przez trzy dni intensywnie dziergałam sweter to chyba dziś do Wirusa na odmianę podejdę:))

Miłego weekendu życzę i biorę się do dziergania:))

22 komentarze:

  1. Boska jest twoja torba. Cudowna, brakuje mi słów. Widzę chyba drugą taką. Święta za pasem. U innych też nieśmiało pokazują się ozdoby. Powodzenia w dzierganiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już komentowałam na FB , ale napiszę jeszcze raz : Świetne! i fajne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wzór ma ta torba.
    Gwiazdki przypominają o zbliżających się świętach :)) Wczoraj w Obi widziałam już pełno dekoracji na Boże Narodzenie. Z roku na rok coraz wcześniej pojawiają się one w sklepach.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już od jakiegoś czasu w sklepach widać Boże Narodzenie,handel zabija całą magie tych świąt:(

      Usuń
  4. Każda z Twoich toreb jest niezwykle oryginalna, ale ta podoba mi się najbardziej! Nabieram coraz większej ochoty na podobną, ale boję się, że moje umiejętności posługiwania się szydełkiem są niewystarczające.
    Pozostałe plany ciekawe, więc życzę cierpliwości w ich realizacji.Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te torby wcale nie są takie skomplikowane,trudno jest gdy się żyłkę wrabia a reszta to luzik choć pracochłonny.Spróbuj Marto,to fajna zabawa:))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Podziwiam te Twoje torby...pięknie je robisz!Moja smętnie leży w koszyku, bo to co stworzyłam...czyli dno wygląda okropnie.
    Plan masz dosyć napięty:)))Sweter mnie ciekawi z tej fajnej włóczki,kolory mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego wygląda to dno okropnie?Może da się coś z tym zrobić.Ja z każdą kolejną nabieram wprawy,jeszcze dwie mnie czekają:))Pozdrawiam Cię:))

      Usuń
  6. Taki kształt jest najwygodniejszy:) Pewnie jeszcze nie jedna powstanie:) Masz listę rzeczy do zrobienia jak ja tylko moja się wydłuża zamiast skracać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu,lista jest długa i też wciąż się wydłuża ale może to dobrze? Pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Śliczna torba! Moja też powstaje na owalnym dnie, ale bardzo wolno. Jaką wysokość ma Twoja mochilka?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna torba! Moja też powstaje na owalnym dnie, ale bardzo wolno. Jaką wysokość ma Twoja mochilka?

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna torba! Dla mnie to ciągle niedościgniony twór rąk. Dlatego u ciebie te torby zachwycają mnie nieustannie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba jest przepiękna. To małe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba mistrzostwo świata. Podziwiam, bo bym nie miała cierpliwości do tych wzorów. Efekt rewelacyjny. Widzę, że u Ciebie też sporo się dzieje

    OdpowiedzUsuń