Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

piątek, 27 maja 2011

Witam!
Nie mam na razie nic nowego skończonego ale chciałam pokazać parę wcześniejszych rzeczy a że prawie lato mamy więc letnich.
Na top wyszło 3(!) motki Wirgini Aniluxu

5 moteczków bawełny Almina,tu wzorek,bluzeczka wyszła na mnie niestety za mała:(,szkoda bo akurat ta bawełna jest bardzo ładna.Pójdzie gdzieś do ludzi pewnie bo pruć mi się nie chce.
Jeden z moich ulubionych ciuchów,ma jakieś kilkanaście lat ale jakoś nie widać po nim tego wieku,świetnie się w nim czuję ,pewnie głównie dlatego,że maskuje moje nazbyt obfite wdzięki.Bawełna niewiadomego pochodzenia i nie do zdarcia a więc pewnie posłuży mi następne lata.Więcej zdjęć tutaj.
5 moteczków miesznki bawełny z akrylem kupionej w jakimś markecie,przyjemnie sie nosi ale na tym zdjeciu widać że chyba nie powinnam tego ubierać:)))
Na bliźniak poszło 50 dkg Sonaty,
Jakoś bardzo źle mi się z tej włóczki robiło,oczka wychodziły nierówne,nie do końca jestem zadowolona.Top wyglądał na mnie jak wyżej i od razu poszedł do ludzi.Żakiecik się przyda choć nie jest to mistrzostwo świata niestety.
To może na tyle żeby nie zanudzać.

I zmiana tematu.
Mój laptop ma tylko dwa wejścia USB i ciągle miałam problem bo żeby podlączyć jakieś urządzenie,trzeba było odłączyć inne a czasem były potrzebne obydwa no i klopsAle!.Podejrzałam ostatnio u syna takie sprytne coś, co rozwiązuje właśnie ten problem.Mijałam dziś po drodze taki sklep  i przypomniało mi się o tym
ustrojstwie.Nie miałam pojęcia jak coś takiego po niemiecku się nazywa(po polsku zresztą też nie wiem) ale -co za fajne czasy!-sklepy są na szczęście samoobsługowe i wystarczyło poszukać w pobliżu regałów z komputerami no i proszę:
Jest i już mi dobrze służy:)))Zdjęcie byle jakie bo z komórki i jakoś ciemno było.

     A mój syn,najmłodszy zresztą(to tak a'propos urządzenia:)))kończy dzisiaj 30 lat!30!Jak to się mogło tak szybko stać!?
Synek,życzę Ci żeby Tobie ten czas upływał trochę wolniej:)

Milych snów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz