Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

środa, 25 maja 2011

Najtrudniejszy jest pierwszy krok...

....dalej już może jakoś pójdzie:)

Po latach drutowstrętu  wróciłam do dawnego nałogu i od roku tkwię w nim znów po same uszy.  Pętając się po robótkowych blogach( co stało się jeszcze jednym uzależnieniem!) zapragnęłam też coś czasem pokazać i napisać.Stawiam tu pierwsze kroki i jeszcze nie bardzo się orientuję co i jak,spróbuję więc na początek pokazać co zeszło mi wczoraj z drutów i idę uczyć się obsługi bloga:)                                                                     









Chusta ma wymiary 160x0,80cm,marceryzowana bawełna,wyszło prawie 20 dkg,druty nr 3

Fajnie się dziergało w tak przyjemnych okolicznościach przyrody.
Wzór chusty pochodzi z tej Sabriny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz