Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

niedziela, 31 grudnia 2023

2024

                Szczęśliwego Nowego Roku !


P.S.

I tylko tak gwoli przypomnienia ,bo już nie raz o tym pisałam,żeby nadchodzący rok był możliwie szczęśliwy,należy o północy zapalić świecę,otworzyć okno i usiąść na banknotach.Podobno działa:))Szampan może i niekonieczny ale przy takiej okazji jednak tradycyjny:))

Niech Wam się darzy !

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w 2024 roku! Niestety z racji posiadania kota o północy wszystkie okna miałam zamknięte i zasłonięte, ale na banknotach siedziałam. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przynajmniej pieniędzy nie powinno w tym roku zabraknąć ;)

      Usuń
  2. ... że ja o tym oknie i piniondzach nie wiedziałam... w każdym razie Tonka, wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tego nie wiedziałam ale i tak okna o północy bym nie otworzyła ze względu na bojące się wystrzałów, moje dwa koty.
    Wszelkiej pomyślności dla Ciebie Tonko!
    KrystynkaR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też panikowały ale otworzyłam jak najdalej od nich i tylko na chwilę.Przeżyły :).

      Usuń