Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

sobota, 23 grudnia 2023

Wesołych Świąt !!!

     Nie jestem specjalnie fanką świąt, ale że jednak tradycji musi stać się zadość,z wczasów pod domem wróciła zeszłoroczna choinka.


Fakt,sfatygowała się jakby nieco,trochę zrudziała w środku,widać klimat pod-domowy jej nie służył, ale uznałam że w tegoroczne święta jeszcze da radę.

Zwłaszcza,że ja żadnych Świat nie wyprawiam ;).
Ale to przecież choince nie przeszkadza :))Żeby zamaskować  małą atrakcyjność tejże,przystroiliśmy ją z Gackiem na bogato :))


No i jak już choinka cała w złocie stoi , chcielibyśmy z Gaciem życzyć Wam najpiękniejszych Świąt !

4 komentarze:

  1. Toniu i dla Ciebie i Twojej Mamy wszystkiego naj....
    Marianna

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie jestem fanką świąt, nie obchodzę ich w chrześcijańskim duchu. Szanuję dawne tradycje, nasze prasłowiańskie. I lubię choinkę, ten symbol. Szczodrych Godów 🎄🌲⭐☀️

    OdpowiedzUsuń