Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

piątek, 27 grudnia 2019

Renifery

     Znajoma zażyczyła sobie gruby sweter z wrabianym wzorem i to ja miałam ten sweter zrobić.Nie przepadam wprawdzie za robieniem swetrów na zamówienie ,szczególnie na odległość ale jest zima,siedzę w domu , czymś się trzeba zająć więc czemu by nie swetrem.Po konsultacjach wybór padł na Reindeer Swing Dropsa.Po kolejnych konsultacjach wybrana została włóczka:

I do roboty :)



Po popełnieniu kilku pomyłek, trzech tradycyjnych pruciach  i wszyciu kupy nitek ,renifery zostały powołane do życia.


Ponieważ z Nepala jeszcze nic nie robiłam,zamawiając włóczkę kierowałam się ilością podaną we wzorze.Okazała się zawyżona i sporo włóczki zostało.Właścicielka zażyczyła sobie do kompletu skarpetki,koniecznie z reniferami.
 Na sweter zużyłam około 10,5 motków granatowych i 3,5 białych,na skarpety nie wiem ile.Druty nr 4,5.

I na koniec zadowolona właścicielka :)).
I to byłoby na tyle.
Nie mam głowy do pisania,do komentowania,właściwie do niczego,nawet czytać nie mogę-permanentny stres nie pozwala.Robię tylko swetry,to pomaga.Ten był pierwszy ,czeka na pokazanie kolejny a w trakcie jest trzeci.

Miłego ostatniego w tym roku weekendu :)

21 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje udziergi Ten sweterek jest piękny.
    Jesteś bardzo zdolna.
    Mam pytanie odnośnie Nepala.Czy podgryza bo w składzie ma alpacę.
    Życze miłego wieczorkuPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :)Raczej nie podgryza choć to zawsze jest bardzo subiektywne odczucie.Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Tonko- JESTEŚ WIELKA! W życiu bym takiego swetra nie wydziergała. Jest śliczny no i te skarpetki do tego! Przepracowuję na stres (po tym co mnie spotkało), "zatłukiwanie" go drugim stresem, czyli załatwianiem różnych spraw formalnych. I jeszcze wciąż sporo do załatwiania przede mną.
    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu 😊Mnie stres obezwładnia i tylko druty pomagają.

      Usuń
  3. Mistrzostwo świata!!!!!!♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne jelenie :) Bezbledne!
    Tez probuje wzorki dziergac, ale idzie m to bardzo wolno, musi pewnie kilka zim przeminac, zanim skoncze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu 😊Powolutku dojdziesz do perfekcji wszak trening czyni mistrza 😁

      Usuń
  5. Toniu jesteś wielka brak słów na określenie Twojego udziergu :)
    pozdrawiam i zyczę wszelkiej pomyślności w nowym roku dla Ciebie i mamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i życzenia i wzajemnie życzę szczęśliwego Nowego roku 😊💗

      Usuń
  6. Uwielbiam norweskie wzory i do tego w granacie. Super wyszło. To miałaś pracowite święta, na szczęście włóczka gruba, to szybko machnęłaś, ale z żakardem trudniej.
    Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tyle fajnie się robiło, że z rozpędu zrobiłam jeszcze jeden ale zaprezentuję już chyba w nowym roku:).

      Usuń
  7. Fantastyczny sweter zrobiłaś! I to na odległość i trafiłaś z rozmiarem. Szacunek wielki! Mam nadzieję, że stresowe bodźce odejdą w przyszłym roku i będziesz mogła pisać , czytać i dziergać bez tych złych obciążeń:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ,ja tez zastanawiam się nad ilością alpaki bo jeszcze z firmy Drops nie przerabiałam.Też patrzyłam na ilości jakie oni podają w opisach .
    Pozdrawiam i
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę szczęśliwego Nowego Roku 😃

      Usuń
  9. Wow! Śliczne swetrzysko z reniferami.Prucie się przydarza, ale za to efekt piorunujący 😘 Czasem też korzystam ze wzorów Dropsa.Na stres dobre są druty, a najlepiej jak pójdzie sobie gdzieś daleko hen . . .Pozdrawiam i czekam na zdjęcia tego drugiego, do Siego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😃 W Dropsie jest w czym wybierać,teraz jeszcze są opisy po polsku a do tego to wszystko darmowe 😀 Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku 😃

      Usuń
  10. Niesamowite reniferki - super sweter zrobiłaś! Pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, trzeba mieć talent i niezwykłe chęci by zrobić coś tak pięknego i ciepłego :)

    OdpowiedzUsuń