Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

czwartek, 5 grudnia 2019

Moja wersja Whirl into the Matrix

        Zobaczyłam i z miejsca się zakochałam.
W czym?W Whirl into the Matrix od Intensywnie Kreatywnej.

Akurat męczyłam motek szaro-czarnego Swinga od Liloppi i nie bardzo wiedziałam co z nim zrobić.Próbowałam zrobić szalik brioszką....
.... ale zupełnie mi się nie spodobał,jakiś taki mdły i w ogóle.Szukałam jakiejś inspiracji ,gdy Agnieszka pokazała swój szal.I to było dokładnie to!
Na tym zdjęciu kolor jest najbardziej zbliżony do prawdziwego.
 Dziergałam go długo bo w międzyczasie robiłam też inne rzeczy a wzór okazał się tak nudny jak efektowny.Trzeba było robić przerwy żeby przy nim nie usnąć:))).
 W końcu ją zmęczyłam.Miałam motek 1400 m i ,choć chusta mała nie jest,sporo mi jeszcze z niego zostało.
 Tak się zastanawiam na jakich drutach dziergałam,jak zwykle zapomniałam.Chyba na 3.

 Wzór znajdziecie na stronie Intensywnych,jest prosty ale jak wspomniałam,nudny.Za to efekt już nudny z pewnością nie jest:)).
Światło grudniowe okazało się nie wystarczające do zdjęć i kolory są przekłamane.W rzeczywistości chusta jest czarno-szara.
Mnie się podoba,mam nadzieję że Wam też :))).

P.S.
Były pytania o włóczkę z poprzedniego posta więc proszę,oto ona.

10 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę super w moim kolorku 😍😍😍😍😍
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zdjęcia. Chusta śliczna. Briochka nie specjalnie tu wyglądała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na brioszkę ta nitka była nieodpowiednią,za mało mięsista.

      Usuń
  3. Ładna!!! Muszę koniecznie zobaczyć ten ścieg!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę prosty, tylko trzeba uważać żeby się nie pomylić.

      Usuń
  4. Pięknie wyszła ta chusta. Podoba mi się to cieniowane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta jest świetna, a wzór efektowny !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń