Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

poniedziałek, 14 października 2019

Jesienny park....

.....jest doprawdy zachwycający.
I tak wspaniale współgra z melancholią i smuteczkami.





 Chyba ostatnie silne wiatry zwaliły duży konar drzewa.
I mocno przetrzebiły liście.
 Jak się dobrze przyjrzeć,to w oddali widać wieżę zamku gdzie pętał się ostatnio mój szal-potwór.





Miłej jesieni :))Nie nazbyt smutnej.

8 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, przepiękna jesień. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień mamy piękną i mam nadzieję,że długo będziemy się nią cieszyć.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też,dzisiaj byłam w lesie i nie mogłam się na te cuda napatrzeć,jest tak pięknie że aż boli :).

      Usuń
  3. Po prostu Ci zazdroszczę i już.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne widoki, uwielbiam jesień:). Pozdrawiam cieplutko i jesiennie. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wykorzystałaś włóczkę! I do tego wyszedł ci taki modny teraz top fade, czyli taki cieniowany. Bardzo fajny.
    Jesień w Polsce, kiedy jest taka słoneczna, jak na zdjęciach, jest cudowna! Uwielbiam te barwy!
    U mnie też jest jesień, ale tylko z nazwy. Znowu się zdziwię, że jest 1 listopada, jak co roku:)))

    OdpowiedzUsuń