Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Dosiego Roku

No i kończy nam się kolejny rok.Mnie się kończy kaszlem i katarem ale że balowania   nie planuję,to nie ma tragedii.Mimo tych przykrych dolegliwości pozwolilam sobie na małą wycieczkę po okolicy.
Mam nadzieję,ze  film się załadował i możecie obejrzeć sobie jak tu ładnie.Piszę post na telefonie-laptop odmowił wspolpracy-wiec proszę o wybaczenie niedociągnięć.
 Teraz gorąca herbata z tymiankiem,gozdzikiem i imbirem,aspiryna i można zasiąść z drutami przed tv by miło spędzić Sylwestra:))).
Szampan i inne niezbedne akcesoria przygotowane:))
Bo pamiętacie?O północy należy mieć otwarte okno, zapaloną świecę i trzeba usiąść na pieniądzach:))) Żeby się darzyło.Szampan moze być aczkolwiek nie jest obowiązkowy ;)
Nie wiem czy pomaga ale ja się tego trzymam:)))

Kochani moi,życzę Wam szalonego Sylwestra i nich Wam Nowy Rok przyniesie samo dobro:)))

17 komentarzy:

  1. Marzeń o które warto walczyć. Radości, którymi warto się dzielić, przyjaciół z którymi warto być i nadziei bez której nie da się żyć. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2019 oby nie był gorszy od minionego ale decydowanie lepszy w sprawach finansowych i zawodowych Życzenia noworoczne składa Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. O pieniądzach, ale w portfelu to słyszałam, ale o otwartym oknie nie.
    Wszystkiego czego pragniesz niech się ziści w Nowym Roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))Kiedyś usłyszałam takie rady w radiu,było tego więcej ale nie wszystko zapamiętałam,to co pamiętam stosuję bo a nuż skutkuje:))

      Usuń
  4. Swiece zapalilam, na pieniadzach usiedlismy przy otwartym oknie :)
    I niech sie nam spelni!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu tak późno dowiedziałam się jak trzeba powitać Nowy Rok???? Ja miałam tylko otwarte okno. mam nadzieję, że wystarczy.
    Okolicę masz piękną.... Taką do spacerowania i zachwycania się.
    Szczęśliwego!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję,moja wina.Wiedziałam że już podawałam przepis na dostatni i szczęśliwy rok ale okazało się,ze to było jakieś 5 czy 6 lat temu.Ten czas nieustannie robi mi takie psikusy :)).Najlepszego:))

      Usuń
  6. Zdrówka Dużo! A o tych obowiązkowych zadaniach po północy nie wiedziałam, więc wykorzystam te cenne informacje w w przyszłym roku ;). Pozdrawiam gorąco Small Megi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę dobrego roku mimo braku tych rytuałów:))

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i zdrówka życzę.
    Filmik iście jesienny, podziwiałam błękit nieba, którego bardzo zadroszę. U nas słońce było ponad dwa tygodnie temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))Ten błękit to jednorazowy wybryk pogodowy,dzis wszystko wróciło do normy czyli szaro, biuro i mokro.Aby do wiosny:))

      Usuń
    2. Miało być oczywiście"buro",ten durny słownik ciągle takie psikusy robi :)))

      Usuń
  8. O siedzeniu na pieniądzach nie słyszałam. Trzeba będzie za rok spróbować- może to coś da ;). Szczęśliwości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. O takich przesądach nic nie wiedziałam. Za rok przetestuję :))
    Zdrówka życzę.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń