Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

sobota, 8 grudnia 2018

Napad ośmiornic

       W Mikołaja  napadły moich wnuczków jakieś potwory :))
Ośmiorniczki cieszą się u nas ostatnimi czasy sporą choć dwuznaczną popularnością ;).Mnie się też  spodobały na tyle, żeby zakupić u Oli Mori wzory dużej i małej .Pomyślałam,że akurat te zabawki są na tyle proste ,ze nawet ja dam radę:)).



 Zakupiłam moteczki przytulaśnej Himalaya Dolphin Baby w pięknym bordowym i jasnym szarym kolorze,których niestety moja komórka w tych ciemnych dniach nie daje rady pokazać.
 

 Trochę za pózno wpadłam na ten pomysł i musiałam się mocno uwijać żeby zdążyć.Z małą wyrobiłam się o czasie ale na dużą zabrakło mi włóczki (jakoś inaczej chyba robię bo kupiłam tyle ile należało a wyszło mi więcej,chyba że coś pomyliłam)i trzeba było na cito motek dokupić.Starszy łaskawie zgodził się na małą prezentową prolongatę:)))

 Wydaje się ,że obaj -mały i duży-są dość zadowoleni z prezentu:).
Nie miałam możliwości zrobić zdjęć obu ośmiornic razem.Poniżej można mniej więcej porównać ich wielkość w stosunku do oparcia kanapy.
W ten oto sposób Mikołaj został "załatwiony":))Teraz nad  prezentami pod choinkę się głowię :/

24 komentarze:

  1. Rewelacja ośmiornice,widać że wnusio zadowolony ze stworka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wnusio, choć wyrośnięty ,zaraz zaczął się z nią wygłupiać, spodobała mu się :) Młodszy , niespełna dwulatek najpierw trochę się jakby bał ale potem też się bawił:).

      Usuń
  2. Przyjemnie jest dziergać coś na prezent jeśli wiesz, że sprawisz radość obdarowanemu. Warto więc było dziergać te ośmiornice, bo prezenty bardzo trafione:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się obawiałam że starszy nie będzie zadowolony ale na szczęście uznał że jest zabawna i nada się jako mała poduszka:)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na prezent, nie koniecznie koszmarek sklepowy. Cudowne ośmiorniczki:)). Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też była fajna zabawa z szydełkowaniem:) Pozdrawiam Małgosiu

      Usuń
  4. Podobają mi się, ale moi w tym roku polikwidowali swoje wszystkie przytulanki (7 i 9 lat), bo poczuli się niezmiernie dorośli;)
    Za to każdy zamówił książki- młodszy takie po 100 stron z niewieloma rysunkami i "żeby miały już normalną czcionkę, nie taką dla maluchów".
    Starszy to już ma młodzieżową lekturę. I dostaną też wspólną książkę- o Kosmosie.

    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że czytają.Mój nie czyta niestety,a w każdym razie niewiele.Przytulanka dla niego jest oryginalną podusią i w tej wersji została zaakceptowana :)).Pozdrawiam:))

      Usuń
  5. Ośmiornice są super wyglądają bardzo ładnie i widać co chłopcy zadowoleni a to najważniejsze :) .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z prezentami to stałe problemy są :) Ośmiornica takich dużych nie widziałam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, teraz zbliża się Gwiazdor i znów problem :/Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne prezenty wydziergałaś! Jestem pod dużym wrażeniem! Super Stwory! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne ! Nie tylko super wyglądają ale zapraszają do zabawy. Moim dzieciaczkom bardzo by się podobały!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ośmiornice są świetne !!! Kiedyś robiłam małe ośmiorniczki - jako breloki, ale Twoje to są naprawdę ogromne !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko duże musi być,nie wyobrażam sobie jak można zrobić taki mały breloczek ;)Pozdrawiam:))

      Usuń
  11. Podobają mi się takie prezenty dla chłopaków, bo to i poszaleć z nimi można i odpocząć po zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tego powodu wybrałam ośmiornice, świetnie się do wygłupów nadają:)))

      Usuń
  12. Są piękne! Trzeba mieć wielki talent, żeby takie cuda stworzyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale to zasługa bardziej dobrego wzoru niż mojego talentu ;).

      Usuń