Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

wtorek, 14 listopada 2017

Baktusik

     Oszalałam kiedyś na punkcie pewnego wzoru,na tyle że zakupiłam ,zrobiłam i....może raz zdarzyło mi się założyć.Viajante było piękne ale....Ale za grube i za duże a poza tym noszą się praktycznie rzeczy najprostsze a takie szalone tylko zajmują miejsce w szafach.Na fali pozbywania się rzeczy niepotrzebnych,wzięłam się też za Viajante.Postanowiłam to to spruć i zrobić sobie coś bardziej przydatnego bo wełenki fajne są i szkoda byłoby się ich pozbywać.
Korzystając z lata wzięłam sobie prucie na działkę i tak z tego szala

 zostało mi to:
Już od dawna miałam na oku pewien wzór na szydełkowy baktus i to różowe merino lace nadawało się na ten projekt idealnie.
Długo się z nim bawiłam,szło marudnie bo Viajante było robone w dwie nitki i trzeba było teraz te nitki znów rozłączyć.Robiłam to w trakcie szydełkowania stąd szło bardzo wolno.
Ale nie spieszyło mi się przecież .W koncu powstał mój baktus.


I myślę,że ten na odmianę będzie intensywnie noszony:))

14 komentarzy:

  1. No i to jest to wyszedł wsaniale :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,myślę że teraz będzie noszony :))

      Usuń
  2. Z ażurem i od razu wygląda delikatniej.Ślicznie wykończyłaś brzegi.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest osobne wykończenie Basiu,takie frędzelki wychodzą równocześnie z początkiem rzędu.Ciepło pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Mała rzecz a jak cieszy.Fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprzednia wersja faktycznie mało praktyczna:) teraz to jest coś:) A z drugiego koloru dorobiłabym czapkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tego trochę dużo jak na czapkę,zastanawiam się na razie.Pozdrawiam:))

      Usuń
  5. Zdecydowanie bardziej podoba mi się baktus niż poprzedni projekt, ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością będzie praktyczniejszy :)))

      Usuń
  6. Bardzo, bardzo mi się podoba.I chyba zajrzę do tego wzoru.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że się podoba:))Miło,że znów masz czas na blog:)))Pozdrawiam:)

      Usuń