Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

sobota, 3 maja 2014

Szydełkowa torebka

Było leniwie i wręcz nudno?No to się definitywnie skończyło:))Desperacko miotam się próbując zmieścić życie w kilkunastu dniach:))O robótkach niemal nie ma mowy,zbyt wiele na głowie.Udało mi się jedynie skończyć zaczętą jeszcze za nudów torebkę.Zresztą już  musiałam bo to zamówienie i czas mnie zaczął gonić:))Dzisiaj więc tylko króciutko o niej.

Torba w formie worka,robiona na szydełku z mieszanki bawełny i akrylu.

Niestety nie zanotowałam niczego i nie pamiętam ile włóczki na nią zużyłam.Podszewka,zamykana na suwak kieszonka,zapięcie magnetyczne.Pasek również podszyty podszewką.


Wzorek


Ponieważ zabrakło mi włóczki na pasek i był za krótki,dosztukowałam go łańcuszkiem a do kompletu dołożyłam kawałeczek łańcuszka przy chwoście.

Podobną torebkę  już robiłam.Zresztą takie będą jeszcze dwie ponieważ ta pierwsza ,intensywnie użytkowana,straciła już na świeżości i trzeba będzie ją zastąpić nową, a i drugiej synowej się spodobała więc...:)))
  Życzę Wam miłego weekendu:))
U mnie siąpi i pieruńsko zimno ale w miłym towarzystwie a takowe mnie czeka,zła pogoda nie straszna:))

28 komentarzy:

  1. Wyszła rewelacyjnie. Właścicielka będzie zachwycona i szczęśliwa. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Tosiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Alu,że będzie zadowolona:))Miłego dnia:))

      Usuń
  2. U mnie podobnie jak u Ciebie - zimno jak licho. Ale nie pada ! Jak do tej pory.
    Twoja torba jest rewelacyjna. Ten łańcuszek dodał jej smaczku. Pozdrawiam. A jak tam ogród? Może trochę fotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu,ogród sie porządkuje jak tylko pogoda na to pozwala,jakieś zdjęcia będą jak się zbiorę, coś wybiorę i napiszę,na razie cały czas w biegu ,nie mogę się skupić:))

      Usuń
  3. Bardzo superowa torebka,aż ochota mi na taką przyszła .
    Super
    U nie też pada i pada i do tego zimno ,miałam siedzieć na działce w śród grządek ,a tak siedzę w domu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo,też miałam nadzieję na działkę ale niestety:(Za to nadrabiam towarzyskie zaległości:))

      Usuń
  4. Jest świetna:) pogody, dobrej pogody w miłym towarzystwie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała torebusia:)))
    pozdrowionka serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna a na dodatek tak fantastycznie wykończona.
    Przyszła jej właścicielka będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))Mam taką nadzieję,że jej się spodoba:))

      Usuń
  7. Świetna torebka, też bym taką chciała, ale moja teściowa niestety nic nie działa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to pech taka teściowa ;)Nie pozostaje Ci nic innego jak samej zadziałać:)))

      Usuń
  8. Super torebunia, elegancko prezentuje się z tym łańcuszkiem w pasku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,łańcuszek to efekt co prawda nie zamierzony ale chyba w sumie nieźle wyszło:))

      Usuń
  9. Torebka bardzo ładna, a kombinacja z łańcuszkiem dodała jej szyku. Odgapiam wzór, bo mi spasował. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna torebka, a uszy bardzo pomysłowe, jestem w trakcie szycia torebki też z motywów, mozolna sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała torebka :-) Idealna dla mnie... ;-)
    Cudowna pod każdym względem. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest mega fajna, świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna i praktyczna. Podglądam z ciekawością, może odgapię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna torebka ! Świetny pomysł na prezent , aczkolwiek podejrzewam , że wykonanie wnętrza mnie przerasta ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń