Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

sobota, 3 maja 2014

Szydełkowa torebka

Było leniwie i wręcz nudno?No to się definitywnie skończyło:))Desperacko miotam się próbując zmieścić życie w kilkunastu dniach:))O robótkach niemal nie ma mowy,zbyt wiele na głowie.Udało mi się jedynie skończyć zaczętą jeszcze za nudów torebkę.Zresztą już  musiałam bo to zamówienie i czas mnie zaczął gonić:))Dzisiaj więc tylko króciutko o niej.

Torba w formie worka,robiona na szydełku z mieszanki bawełny i akrylu.

Niestety nie zanotowałam niczego i nie pamiętam ile włóczki na nią zużyłam.Podszewka,zamykana na suwak kieszonka,zapięcie magnetyczne.Pasek również podszyty podszewką.


Wzorek


Ponieważ zabrakło mi włóczki na pasek i był za krótki,dosztukowałam go łańcuszkiem a do kompletu dołożyłam kawałeczek łańcuszka przy chwoście.

Podobną torebkę  już robiłam.Zresztą takie będą jeszcze dwie ponieważ ta pierwsza ,intensywnie użytkowana,straciła już na świeżości i trzeba będzie ją zastąpić nową, a i drugiej synowej się spodobała więc...:)))
  Życzę Wam miłego weekendu:))
U mnie siąpi i pieruńsko zimno ale w miłym towarzystwie a takowe mnie czeka,zła pogoda nie straszna:))

30 komentarzy:

  1. Wyszła rewelacyjnie. Właścicielka będzie zachwycona i szczęśliwa. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Tosiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Alu,że będzie zadowolona:))Miłego dnia:))

      Usuń
  2. U mnie podobnie jak u Ciebie - zimno jak licho. Ale nie pada ! Jak do tej pory.
    Twoja torba jest rewelacyjna. Ten łańcuszek dodał jej smaczku. Pozdrawiam. A jak tam ogród? Może trochę fotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu,ogród sie porządkuje jak tylko pogoda na to pozwala,jakieś zdjęcia będą jak się zbiorę, coś wybiorę i napiszę,na razie cały czas w biegu ,nie mogę się skupić:))

      Usuń
  3. Bardzo superowa torebka,aż ochota mi na taką przyszła .
    Super
    U nie też pada i pada i do tego zimno ,miałam siedzieć na działce w śród grządek ,a tak siedzę w domu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo,też miałam nadzieję na działkę ale niestety:(Za to nadrabiam towarzyskie zaległości:))

      Usuń
  4. Jest świetna:) pogody, dobrej pogody w miłym towarzystwie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała torebusia:)))
    pozdrowionka serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna a na dodatek tak fantastycznie wykończona.
    Przyszła jej właścicielka będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))Mam taką nadzieję,że jej się spodoba:))

      Usuń
  7. Świetna torebka, też bym taką chciała, ale moja teściowa niestety nic nie działa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to pech taka teściowa ;)Nie pozostaje Ci nic innego jak samej zadziałać:)))

      Usuń
  8. Super torebunia, elegancko prezentuje się z tym łańcuszkiem w pasku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,łańcuszek to efekt co prawda nie zamierzony ale chyba w sumie nieźle wyszło:))

      Usuń
  9. Torebka bardzo ładna, a kombinacja z łańcuszkiem dodała jej szyku. Odgapiam wzór, bo mi spasował. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna torebka, a uszy bardzo pomysłowe, jestem w trakcie szycia torebki też z motywów, mozolna sprawa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała torebka :-) Idealna dla mnie... ;-)
    Cudowna pod każdym względem. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest mega fajna, świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna i praktyczna. Podglądam z ciekawością, może odgapię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna torebka ! Świetny pomysł na prezent , aczkolwiek podejrzewam , że wykonanie wnętrza mnie przerasta ;) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wykonana, ale do końca nie jest to mój styl. Wielu osobom z pewnością pasuje na co dzień, ale dla mnie byłaby i za mała. Nie zmieściłyby się do niej wszystkie rzeczy, które chcąc nie chcąc na co dzień muszę ze sobą zabierać. Jestem bardzo ciekawa, jak ją stylizujesz. Przygotujesz jakiś wpis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebka nie była dla mnie.Podobną moja synowa nosiła na co dzień i bardzo sobie chwaliła,była noszona aż do zdarcia niemal :)).Ja sama takiej nie mam a tym samym nie stylizuję jej:).

      Usuń