Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

czwartek, 20 marca 2014

Wiosna !!!

Nie przeszkadza tytuł,wiek i płeć by zielono w głowie wiosną mieć ;)I tego się trzymajmy :))



A wiosna ,jeszcze dziś taka piękna od jutra zapowiedziała przerwę,ma być chłodno i deszczowo :( Ot,przykrość :(
Mając nadzieję,że Was ta nieprzyjemność nie dotknie i wiosna pozostanie wiosenna,życzę miłego wieczoru:))

8 komentarzy:

  1. Oj, tam. Moze być chłodno, byle tylko zima nie powróciła. Wiosna jest i już!!! Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Azalio,też mam nadzieję że zima już nie wróci:))

      Usuń
  2. Ty ją powitałaś cudnymi kwiatami . U mnie jest zdecydowanie skromniej. Ale już było ciepło. Witaj wiosno. A Ciebie pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są kwiaty tych drzew. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :-) Cudna wiosna wokół Ciebie i życzę Ci, aby chłodniejsze dni szybko minęły :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie póki co u Ciebie..u mnie zreszta też...no a przuyszły tydzień deszcz ze śniegiem..cóz....urozmaicenie być musi..pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale deszcz jest potrzebny! Bo inaczej kwiatki nie będą miały co pić @.@

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te kwiecie na drzewach, a magnolie u mnie dopiero myślą o tym by kwitnąć :)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń