Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

sobota, 29 marca 2014

Łapanie licznika

Jakoś dawno nie było tu żadnych cukierków.
Zauważyłam że wkrótce  odwiedziny  moich gości osiągną liczbę 155 555.
Liczba   prezentuje się  bardzo ładnie, nieprawdaż? Może więc z tej okazji łapanie licznika?
Osoba/osoby które tę liczbę upolują otrzymają ode mnie upominek.Jaki?Nie wiem,coś wymyślę:)))
Zapraszam  do zabawy:))

5 komentarzy:

  1. Jakoś nie mam szczęścia na takie zabawy, ale spróbuję, a nóż-widelec się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie zabawy to lubię pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  3. O! To coś dla mnie. Będę polować! :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna liczba, wspaniała zabawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń