Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

środa, 29 marca 2017

Na wiosenne włóczęgi

     Jedna z niewielu ostatnio rzeczy,które udało się zrobić bez prucia.Może dlatego,że dziergałam sobie na luzie,bo nie zależało mi przesadnie na tym swetrze,chodziło głównie o wykorzystanie zalegającej włóczki.Gotowy sweter leżał już od jakiegoś czasu i czekał na zapięcie.Wymyśliłam sobie zamek bo nie cierpię robić dziurek w dzianinie a że akurat byłam za granicą,a tam ceny zamków są absurdalnie wysokie,poczekało swetrzysko i dostało zamek za parę zł.
Sweter robiony od góry ,metodą opisaną tutaj.
Dziergałam na ile wystarczyło włóczki i wyszedł dość długi.

Taki sweter nie może obyć się bez kieszeni  dostał więc kieszenie naszywane a jako ozdobę zrobiłam mu kolorowe wykończenia.Taki zwyklak i "prostak",ciepły ,obszerny,wygodny.
 Zadebiutował podczas wiosennej wycieczki i od razu został polubiony i zaakceptowany.Z pewnością będzie noszony:))

Dzień był wyjątkowo piękny i słoneczny ale z takim słońcem zupełnie nie radzi sobie jak widać mój idioten-aparat:((














Kardigan zrobiony jest z mieszanki wełny,akrylu i wiskozy,takiej  samej z której dziergałam tę tunikę/sweter i ten również.Włóczka ta sama tylko w różnych kolorach.Druty nr (chyba) 6,wyszło mi 60 dkg plus kolorowe resztki.

Słonecznej wiosny:)))

17 komentarzy:

  1. Piękny sweterek i świetnie się w nim prezentujesz. Gdybyś kiedyś się nudziła, to zdradź tajemnicę wykonania dwukolorowej stójki i kieszeni:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie omieszkam,jak tylko znajdę chwilę czasu postaram się wyjaśnić.Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Sweter przepiękny i świetnie Pani w nim wygląda.Cieszę się bardzo, że skorzystała Pani z mojej metody, którą udostępniłam na stronie Włóczek Warmii.Pozdrawiam serdecznie madameFiuFiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za tę metodę:))Próbowałam robić sweter metodą na c. ale nijak mi nie wychodziło i koleżanka na Fb podpowiedziała mi gdzie szukać alternatywy.Pani sposób jest-wydaje mi się-łatwiejszy i lepszy:)))Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Świetny sweter, fajne są kolorowe wstawki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweter, doskonały na wszelkie wiosenne wycieczki, bardzo do Ciebie pasuje. Świetnie wyglądają te kolorowe wykończenia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto:))Ze swetra jestem bardzo zadowolona,grzeje i chowa to co jest do schowania ;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Pięknie wyszedł ten Kardigan. Idealny na słoneczne dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,sprawdza się w noszeniu:)

      Usuń
  6. Ślicznie wygląda, bardzo mi się podoba. Uwielbiam czytać Pani posty są wspaniale napisane,oczy same rwą się do czytania, no coś wspaniałego,szkoda że ja tak nie potrafię :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)))Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  7. No proszę a ja kończę bardzo podobny granatowy:) Takie swetrzyska są najlepsze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie niedługo się nim pochwalisz:))

      Usuń
  8. Sweter bardzo elegancki i w sam raz na taką pogodę wiosenną, do tego te wykończenia są jak kropka nad "i" :)
    Miałam napisać jak bardzo mi się podoba kot na kocyku ale jak zwykle się spóźniłam, więc piszę tu kocyk jest uroczy i niech służy jak najlepiej :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter to zwyklak,gdzie mu tam do elegancji:))Kocyk podoba się obdarowanym(na razie rodzicom bo maleństwo chyba jeszcze nie ma własnego zdania)i to mnie cieszy,warto było pruć:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Super sweter! Bardzo ładnie wykończony ☺

    OdpowiedzUsuń