Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

środa, 1 kwietnia 2015

Wyniki candy

    Wprawdzie dzisiaj Prima Aprilis ale to co mam do zakomunikowania to nie żart:))))
Wczoraj minął termin zapisywania się na książki Hanny Bakuły.Chętnych nie było wielu,zgłosiło się pięć pań.Jako że moje wrodzone lenistwo nie zna po prostu granic,nie chciało mi się napisać tych pięciu karteczek z imionami:)))Rozejrzałam się wokół i wzrok mój padł na .......nie zgadniecie ;).....
 No czemu właściwie nie?
Świeczuszki zostały ponumerowane,przewrócone i porządnie wymieszane.....
...a następnie moją ręką ( bo ja sierota wprost nieprawdopodobna bywam:)))) wylosowany został nr
Tak więc książki pojadą do Basi-barbaratoja :)))Basiu gratuluję i proszę o adres.
Pozostałym paniom dziękuję że wzięły w zabawie udział:)))

Miłego dnia i nie dajcie się nabierać ;)


9 komentarzy:

  1. Ha ha trzeba sobie radzić ;)
    A o tej Pani to dopiero niedawno usłyszałam!!! Lubi szokować opiniami ;)kontrowersyjna.
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    Wesołych Świąt!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,kontrowersyjna to ona jest :))Podczytuję jej blog(u mnie w pasku bocznym ,jakby co) i raz ją uwielbiam a raz nie cierpię:)))Dziękuję za życzenia:))

      Usuń
  2. Takiego sposobu losowania jeszcze nie widziałam :))). Zwyciężczyni gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frasiu,szczerze mówiąc ja też nie ;) Najważniejsze że się wylosowało,nie ważny sposób:)))

      Usuń
  3. No popatrz...to te wszystkie wynalazki ludzkości ze zwykłego lenistwa zostały wynalezione:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ,jako leniwiec do kwadratu,myślę że tak właśnie było ;)

      Usuń
  4. Hura !!!
    Tylko tyle mogę napisać z tego co już napisałam a potem skasowałam szukając e maila.

    OdpowiedzUsuń