Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

poniedziałek, 1 lipca 2013

Wyniki candy

Nie zwlekając spieszę uprzejmie donieść,że już wiadomo do kogo pojedzie spódnica:))
Wszyscy chętni zostali wydrukowani,pocięci,poskładani i wrzuceni do koszyka:)))
Następnie rączką moją własną-bo ja sierota bywam niespotykana-absolutnie nie podglądając-wylosowałam

                                           Joannę :))
Joanno gratuluję i proszę o kontakt.
Wszystkim dziękuję za udział w zabawie,bardzo żałuję że nie mogę wszystkich obdarować.
Życzę miłego ,letniego tygodnia:))Buziaki:))

13 komentarzy:

  1. Gratyluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Joannie. Życzę przyjemnego noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla nagrodzonej, a ja dziękuję za emocje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zazdroszczę Joasi, lecz niech się Jej wspaniale nosi śliczna spódnica!!! Bardzo dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Joasi, dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej i udanego candy z tak wielką ilością uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bardzo dziękuję, że top do mnie los się uśmiechnął.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla Joanny :)))

    OdpowiedzUsuń