Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

piątek, 26 czerwca 2015

Wyniki candy

W telegraficznym skrócie i bez relacji fotograficznej.
Brak czasu spowodował,że losowanie odbyło się niemal w biegu ale że słowo się rzekło to wyniki trzeba ogłosić.Z braku lepszej za sierotę ponownie robiłam ja:))

I tak siermiężną biżuterię bez losowania otrzyma Basia -barbaratoja bo tylko ona wyraziła chęć jej posiadania:)))

Natomiast wełenki pojadą do jowita2704 którą poproszę o podanie adresu :))
Miło mi że wzięłyście udział w zabawie,szkoda że nie mogę obdarować wszystkich .Ale za to Wy obdarowałyście mnie tak miłymi komentarzami,że myśli o zamykaniu bloga zupełnie mi z głowy wywietrzały:)))Jak się ma takich czytelników to doprawdy chce się tę zabawę z blogiem dalej prowadzić.Bardzo dziękuję :))
 Życzę Wam udanego weekendu:))

11 komentarzy:

  1. Gratuluję Basi i Jowicie!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję jowicie szczęścia w losowaniu.
    Ja natomiast spieszę , by wszystkim wyjaśnić,że nie czytałam komentarzy innych osób. Nie wybrałam biżuterii , bo nie wykazałyście zainteresowania nią. Wybrałam ją bo mi się po prostu spodobała i jestem bardzo zadowolona,że ją dostanę !!!
    pozdrawiam Basia
    dopiszę, mam fioła na punkcie biżuterii robionej ręcznie w wydaniu jednostkowym, bo każdy następny egzemplarz będzie troszkę inny, takiej z pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, dzięki za świetna zabawę . Zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i z lekką zazdrością gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni. Powiem bez ogródek candy w ferworze walki z zakończeniem roku szkolnego przeoczyłam.
    Gdzież bym uzyskałam tak zdroworozsądkowego podejścia do życia w powiązaniu z naturalnym humorem. Zamknięcia bloga egoistycznie sobie nie życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje wygranych, wlóczka byla naprawde swietna.
      Bizuteryjna to ja nie jestem wcale, wiec chocby i bylo ze scyrego zlota... ;)

      Usuń
  7. Bardzo, ale to bardzo cieszę się z wygranej ! Dziękuję za wspólna zabawę i wyborne towarzystwo .
    Pozdrawiam wszystkich biorących udział w tym candy i właścicielkę szczęśliwej dla mnie ręki.
    Tonko, jeszcze raz dziękuję!
    jowita2704

    OdpowiedzUsuń