Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

wtorek, 3 grudnia 2013

Szara mgiełka

Zapowiadany szal -3 moteczki Kid Mohair z Alize (62% mohair,38% poliamid ),250m/25g ,druty 3.75.
Włóczka jest ładna ale robiło mi się z niej ten ażur fatalnie,wciąż gubił mi się wzór i w tej puszystości trudno to było zauważyć a pruć...wiadomo:))Szal jest długi na ok.200cm,szeroki na ok.50 cm.
I tyle :))






22 komentarze:


  1. Piękny Ci wyszedł :)
    Nawet jak gdzieś jest coś nie tak ,to w takiej mgiełce nie widać :)
    Marianna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny, taki lekki i zwiewny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam , że ta mgiełka jest błękitna. U mnie ostatnio z kolorami coś nie tak. Ale mgiełka jest piękna. Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny szal ;) Faktycznie wygląda jak mgiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze udany udzierg.Śliczny szal.Wzorek też pikny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwa, jesienna mgiełka.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna mgiełka. Ostatnio u Ciebie mrowie nowych prac i co jedna to ładniejsza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale faktycznie delikatniutki jak mgiełka,ciekawe czy jest milutki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wrażliwych może podgryzać.

      Usuń
  9. Cudny ten szal!!! Nawet jeśli coś pomyliłaś to i tak nie widać.
    Miłego,;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i delikatny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna mgiełka :-) Piękny, delikatny szal. Powiedziałabym - idealny ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna mgiełka i bardzo ładny kolorek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudeńko zrobiłaś piękny jest ten szal... a u mnie siedzi leń przez duże L:( Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba się trochę polenić żeby potem z nową energią do pracy się wziąć :)))Przyjemnego leniuchowania Violu:))

      Usuń
  14. Śliczny szal , kurcze kiedy ja nabiorę odwagi na takie robótki

    OdpowiedzUsuń
  15. Noo szal jest super, wzór doskonale widać:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tonka, szal pierwsza klasa i świetnie będzie pasował do nowo kupionego płaszcza.
    Dziękuję za wizytę i miłe pocieszające słowa. Od razu raźniej.
    Serdecznie pozdrawiam i życzę dalszych takich fajnych dziergadeł.

    OdpowiedzUsuń