Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

wtorek, 10 marca 2015

Rozdawnictwo ogłaszam

   Poprzednio ogłaszałam wiosnę,tym razem ogłaszam candy. 
Z okazji że taki mam kaprys a dawno już niczego nie rozdawałam:).
Jako że blog robótkowy ,do rozdania mam........
.......oczywiście,książki;).
 Oczywiście nie-robótkowe ;)

Cukierkiem będą dwie książki Hanny Bakuły,która ,znana z ciętego języka,dowcipnie pisze o stosunkach damsko-męskich.


Nie będę rozdawała fantów obcym ludziom, są dla moich znajomych a więc obserwatorów bloga,mających mnie w swoich kręgach lub wśród znajomych na Facebooku.Poza tym nie ma żadnych warunków poza jednym-wyrażenia chęci posiadania:))).

Zabawa potrwa do 31 marca a zwycięzcę ogłoszę 1 kwietnia.To fajna data na ogłoszenie wyników,nieprawdaż ;).
   Tak sobie pomyślałam,że jednak malowanie to też ręczna robota więc pośrednio związek z robótkami jednak  jest:)).

5 komentarzy:

  1. Oczywiście jestem chętna na książkowe łupy. Z miłą chęcią Cię podlinkuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że jeszcze nie czytałam żadnej książki autorstwa Hanny Bakuły? Chętnie nadrobię ten brak :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Po książki to ja zawsze. Jeżeli mnie wylosujesz książki pójdą w dalszą podróż po przeczytaniu przeze mnie i moje koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam,że ona pisze, chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyrażam chęć posiadania:)
    Każda rada jak wytrzymać z facetem się przyda:)))

    OdpowiedzUsuń