Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Święta,święta...

Gwiazdorzyłam i nagwiazdorzyłam :))To część tego co powstało.Początkowo gwiazdki miały być tylko zimową ozdobą tych prostych firanek,jednak tak się jakoś świątecznie rozszalałam,że w tym szaleństwie posunęłam się nawet do kupna choinki.Malutka ci ona ale jest:))Ludzie,już nie pamiętam kiedy ja ostatnio choinkę w domu miałam,ja jakoś mało świętująca jestem a tu proszę,wzięło mnie:))Choinkę należało czymś ozdobić.Gwiazdki okazały się w sam raz ale było ich za mało.
Jak szaleć to na całego,więcej białych kordonkowych resztek nie miałam i dokupiłam sobie u Izabeli trochę jej cudnych gwiazdeczek frywolitkowych.

Na firanki poszło bardzo skromnie,po 5 większych mojej produkcji a reszta na choinusię.Na zdjęciu gdzieś się jakby pogubiły i wygląda,że jest ich za mało ale w rzeczywistości jest ślicznie:))

I na tym szaleństwa świąteczne zakończyłam.Nie latam na miotle,nie stoję do upadłego przy garach,szczęśliwie nie muszę:))Cieszę się choinką i czekam na święta z rodziną:)).Tylko niech przestanie tak cholernie wiać,można oszaleć od tej wichury.


A wszystkim miłym Gościom ,którzy tu czasem zaglądają życzę najpiękniejszych Świąt :)


15 komentarzy:

  1. Dla mnie w święta bożonarodzeniowe to właśnie choinka jest najważniejsza. Chyba blask jej światełek daje mi namiastkę braku witaminy D3.
    Piękne te gwiazdorzenie. Zastanowiło mnie jedno, nigdy nie upinam małych form, tylko krochmalę i prasuję na dechę. Właściwie nie wiem dlaczego tak robię?
    Tobie również życzę radosnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają Twoje gwiazdki na choince :) Na żywo na pewno jeszcze piękniej, zdjęcia - nie wiedzieć czemu - nie przekazują pełni uroku. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś prawdziwa gwiazda, super! Zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie nagwiazdorzyłaś :)). Choinkę masz prześliczną!
    Zdrowych, spokojnych, radosnych i rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne gwiazdeczki - pięknie zdobią firankę i Twoją choinkę :-) Bardzo mi się podoba Twoje drzewko.
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt Bożego Narodzenia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnych Świat w gronie najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.
    Cudowne gwiazdki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam takich pieknych gwiazdeczek, jedynie wichurę za oknem, ale czekam na Świeta i serdecznie pozdrawiam świątecznie, Beata:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnych,zdrowych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę naśnieżyłaś - pięknie.
    Przesyłam najlepsze życzenia świąteczne - rodzinnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza choinka. Zdrowych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna choinka . Radosnego świętowania życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, aby Nowy Rok przyniósł w darze same szczęśliwe, zdrowe, radosne chwile, Beata:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i pięknie z tymi gwiazdkami. Cudnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń