Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

wtorek, 11 kwietnia 2017

Wiosna,ach to ty...

     Mimo pochmurnej pogody poleciałam sprawdzić co w  moim ulubionym ogrodzie.Jak zwykle narobiłam zdjęć i jak zwykle nie mogę się oprzeć ,żeby się nimi nie podzielić.Jeżeli macie ochotę,to zapraszam:))
Spóźniłam się na magnolie :(Wszystkie przekwitły :(
Teraz kwitną paulownie,jest ich tam kilka mniejszych i ogromnych a wszystkie zachwycające.Cieszę się też na piwonie drzewiaste,właśnie zaczynają kwitnąć.Lekarska już pięknie rozwinięta a moja w Polsce jeszcze niedawno dopiero ledwo z ziemi zaczęła wychodzić.



























A ponieważ nie opublikowałam posta wtedy kiedy zamierzałam,dołożę jeszcze jeden spacer,słoneczny tym razem,spacer wśród obficie w całym mieście kwitnących,  przepięknych drzew wiśniowych.

 Obowiązkowa,coroczna wizyta na Starym Mieście i spacer tą "wiśniową" uliczką:))
 Ze zdumieniem zobaczyłam ,że mój nowy tel pięknie zastępuje chirurga plastycznego w usuwaniu zmarszczek ;)

A jak wiosna to i wiosenne jedzenie-sezon na szparagi uważam za otwarty :)))

 Nie sądząc ,żebym się jeszcze raz przed Świętami odezwała, już teraz życzę Wam,żeby były one piękne,słoneczne i bardzo wiosenne,spędzone tak jak chcecie ( a nie jak musicie ;) i z tymi z którymi chcecie (a nie musicie:)).
         Wesołych Świąt!!!


19 komentarzy:

  1. Jesteś kochana, że podesłałaś tyle pięknych zdjęć! U nas też zaczęły kwitnąć drzewka owocowe, ale jakoś bardzo nieśmiało- nic dziwnego, noce bardzo chłodne a i dzień nie rozpieszcza temperaturą.
    Życzę Ci bardzo, bardzo miłych i wesołych Świąt!
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj też niezbyt ciepło,noce zimne ale przynajmniej dni pogodne i bardzo wiosennie.Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Piękna wiosna, aż miło popatrzeć! A u nas zimno, deszczowo i wietrznie - niestety. Radosnych, pogodnych i miłych Świąt Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj też się ochłodziło ale wiosna trzyma się mocno:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  3. Jak smakują szparagi?:) piękne widoki a co to za kwiatek podobny do konwalii? Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szparagi smakują wybornie:))Trochę podobne w smaku do gotowanej kalarepki.Ten kwiatek to wysoka odmiana śnieżycy.Pozdrawiam:))

      Usuń
  4. Piękne wiosenne foty. Wiśnie niczym w Japonii.
    Szparagami zażeram się też do nieprzytomności od gotowanych, grilowanych po surowe. Odłamane zdrewniałe mrożę na zimowe wywary.
    Wesołych i słonecznych "świętów" życzę, u nas się na takie nie zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sprawdziłam prognozę i niestety też ma być zimno i mokro:(

      Usuń
  5. Piękne miejsce.Śliczne zdjęcia. Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych i pogodnych Świąt :)
    Spacer z Tobą bardzo udany i te piwonie już tak duże, moje z ledwością liście wystawiają. Bardzo mnie intryguje roślina z 5 zdjęcia wiesz może co to jest ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piwonie poszłam wczoraj ponownie obejrzeć i wszystkie drzewiaste już przepięknie kwitną.Niestety nie zapamiętałam nazwy tej rośliny,postaram się sprawdzić przy okazji.Dziękuję za życzenia i również życzę pięknych Świąt :))

      Usuń
  7. Uwielbiam taką ,,Wiosnę" dzięki za piękne zdjęcia.
    Zdrowych, wesołych i pogodnych świąt. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, wesoło, kolorowo, cudownie.
    I takich Świąt Ci życzę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :)
    Wspaniałych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ładne zdjęcia.I jakie okazy botaniczne.Psiząb oraz Trifolium.Dawno ich nie widziałam.Taki żółty Psiząb można posadzić jesienią.Mieszkam w Holandii,tutaj można dostać wszystkie cebulki.

    OdpowiedzUsuń