Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

środa, 29 marca 2017

Na wiosenne włóczęgi

     Jedna z niewielu ostatnio rzeczy,które udało się zrobić bez prucia.Może dlatego,że dziergałam sobie na luzie,bo nie zależało mi przesadnie na tym swetrze,chodziło głównie o wykorzystanie zalegającej włóczki.Gotowy sweter leżał już od jakiegoś czasu i czekał na zapięcie.Wymyśliłam sobie zamek bo nie cierpię robić dziurek w dzianinie a że akurat byłam za granicą,a tam ceny zamków są absurdalnie wysokie,poczekało swetrzysko i dostało zamek za parę zł.
Sweter robiony od góry ,metodą opisaną tutaj.
Dziergałam na ile wystarczyło włóczki i wyszedł dość długi.

Taki sweter nie może obyć się bez kieszeni  dostał więc kieszenie naszywane a jako ozdobę zrobiłam mu kolorowe wykończenia.Taki zwyklak i "prostak",ciepły ,obszerny,wygodny.
 Zadebiutował podczas wiosennej wycieczki i od razu został polubiony i zaakceptowany.Z pewnością będzie noszony:))

Dzień był wyjątkowo piękny i słoneczny ale z takim słońcem zupełnie nie radzi sobie jak widać mój idioten-aparat:((














Kardigan zrobiony jest z mieszanki wełny,akrylu i wiskozy,takiej  samej z której dziergałam tę tunikę/sweter i ten również.Włóczka ta sama tylko w różnych kolorach.Druty nr (chyba) 6,wyszło mi 60 dkg plus kolorowe resztki.

Słonecznej wiosny:)))

17 komentarzy:

  1. Piękny sweterek i świetnie się w nim prezentujesz. Gdybyś kiedyś się nudziła, to zdradź tajemnicę wykonania dwukolorowej stójki i kieszeni:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie omieszkam,jak tylko znajdę chwilę czasu postaram się wyjaśnić.Pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Sweter przepiękny i świetnie Pani w nim wygląda.Cieszę się bardzo, że skorzystała Pani z mojej metody, którą udostępniłam na stronie Włóczek Warmii.Pozdrawiam serdecznie madameFiuFiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za tę metodę:))Próbowałam robić sweter metodą na c. ale nijak mi nie wychodziło i koleżanka na Fb podpowiedziała mi gdzie szukać alternatywy.Pani sposób jest-wydaje mi się-łatwiejszy i lepszy:)))Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Świetny sweter, fajne są kolorowe wstawki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweter, doskonały na wszelkie wiosenne wycieczki, bardzo do Ciebie pasuje. Świetnie wyglądają te kolorowe wykończenia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto:))Ze swetra jestem bardzo zadowolona,grzeje i chowa to co jest do schowania ;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Pięknie wyszedł ten Kardigan. Idealny na słoneczne dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda, bardzo mi się podoba. Uwielbiam czytać Pani posty są wspaniale napisane,oczy same rwą się do czytania, no coś wspaniałego,szkoda że ja tak nie potrafię :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)))Serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  7. No proszę a ja kończę bardzo podobny granatowy:) Takie swetrzyska są najlepsze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweter bardzo elegancki i w sam raz na taką pogodę wiosenną, do tego te wykończenia są jak kropka nad "i" :)
    Miałam napisać jak bardzo mi się podoba kot na kocyku ale jak zwykle się spóźniłam, więc piszę tu kocyk jest uroczy i niech służy jak najlepiej :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter to zwyklak,gdzie mu tam do elegancji:))Kocyk podoba się obdarowanym(na razie rodzicom bo maleństwo chyba jeszcze nie ma własnego zdania)i to mnie cieszy,warto było pruć:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Super sweter! Bardzo ładnie wykończony ☺

    OdpowiedzUsuń