Prawa autorskie

Wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność.Jeśli jest inaczej-wyraźnie informuję o tym.Proszę nie kopiować ich i nie rozpowszechniać bez mojej zgody.Dziękuję.

piątek, 21 sierpnia 2015

Rulonik/wałeczek

     Obiecałam wyjaśnić jak zrobiłam wałeczki,którymi wykończyłam fioletowy sweterek z poprzedniego postu .

W miejscu gdzie ma być rulonik,z tyłu robótki ,o 4 rzędy niżej,nabieramy oczka na dodatkowy drut (lub na ten sam ale z drugiej strony w wypadku drutów na żyłce).

 Gdy już mamy na obu drutach tę samą ilość oczek,przerabiamy je przy pomocy trzeciego druta w ten sposób,że łapiemy oczko z jednego druta,następnie z drugiego i przerabiamy je razem.

Przerabiamy tak po dwa oczka  do końca rzędu i w ten sposób powstaje nam rulonik.

Jeżeli rulonik ma być wykończeniem robótki,możemy od razu oczka zakańczać.
 

Proste,prawda?

6 komentarzy: